AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Kan jeg se i nettbanken hvor mange prosent rente jeg har på boliglånet eller må jeg ringe banken? Fikk det jo opplyst da jeg tok lån, men har glemt det. Og hvor står det hvor mange prosent rente jeg har hos lånekassen?Anonymous poster hash: 2d3ad...3b9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Endringer i renten får du kanskje som brev i nettbanken din? Da bør du finne disse brevene i postboksen din i nettbanken. Jeg kjenner ikke rutinene i alle banker/nettbanker, men jeg blir ikke overrasket om mange andre følger samme rutiner for slik informasjon som det min egen bank gjør. Anonymous poster hash: eae85...3c5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Okei, takk. Har funnet renten hos lånekassen. Skal sjekke nettbanken for boligrenten. Anonymous poster hash: 2d3ad...3b9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Kan jeg se i nettbanken hvor mange prosent rente jeg har på boliglånet eller må jeg ringe banken? Fikk det jo opplyst da jeg tok lån, men har glemt det. Og hvor står det hvor mange prosent rente jeg har hos lånekassen?Anonymous poster hash: 2d3ad...3b9 I nettbanken din har du antageligvis en egen side som heter lån hvor låneavtalen din står. Anonymous poster hash: 6ee07...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå