Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min gjorde det slutt for litt over 1 uke siden.. Jeg er helt knust og vet ikke hvordan jeg skal håndtere livet mitt lenger. Jeg er utrolig deprimert, har ikke spist på 1 uke (gjerne 1 eple til dagen), ligger bare i senga og gråter og vil ikke leve mer. Orker ikke å svare venninner har hevet min iphone 6 i veggen, så den har knust. Var netopp inne å sjekket facebook og da kom det opp på veggen at han skulle på et arrangement på puben her, så nå skal han vel ut å jakte på andre jenter. Jeg føler meg så tom...Har aldri opplevd noe så vanskelig før :( Hva i all verden skal jeg gjøre? Begynner snart på nye studier, skal begynne på sykepleien. Vet faktisk ikke om jeg orker dette. Vil egentlig bare dø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, det var trist - og utrolig vondt å lese hvordan du har det. Forstår at det ikke er lett, spesielt ikke når du ser at han skal ut og du har null kontroll på hva som skjer - siden du ikke er hans lenger.
Jeg oppfordrer deg til å komme deg opp av sengen for det første. Jeg vet det er tungt og vanskelig, men ting blir bedre! Har du god kontakt med familien din? Bor du hjemme? Bruk familien din for det de er verdt i såfall.
Du er verdt mye og ingen fortjener å bli deprimert pga kjærlighetssorg. Mangel på mat kan gjøre en enda mer lei og energifattig.
Jeg ser du skal starte på sykepleien, veldig bra - ikke la dette stoppe deg nå. Da vil du se tilbake og angre, det er jeg sikker på. Jeg er selv sykepleier, og på dette studiet lærer man ikke bare om anatomi og sykdomslære, men også f.eks psykologi og kommunikasjon - og man blir virkelig godt kjent med seg selv. Man merker at vokser veldig som mennesker. Jeg håper at du også ser at et studie vil gi deg nytt fokus! :) Noe du absolutt ikke må gi fra deg - det er ingen andre mennesker verdt! Det er DIN fremtid og jeg unner deg å komme deg videre.
Spis noe godt, ta deg en varm dusj, gråt til det ikke er mer tårer igjen, kjør en lang tur/gå en lang tur, oppdag nye steder, hør på musikk som gjør deg glad, skriv ned hva du føler - men ikke kast bort fremtiden din :) Det føles alltid tomt, der og da, jeg har vært der selv - men det blir bedre :)
*Klemmepå* :blomst:

Anonymous poster hash: 54464...b5a
Skrevet (endret)

Huffda, det var trist - og utrolig vondt å lese hvordan du har det. Forstår at det ikke er lett, spesielt ikke når du ser at han skal ut og du har null kontroll på hva som skjer - siden du ikke er hans lenger.

Jeg oppfordrer deg til å komme deg opp av sengen for det første. Jeg vet det er tungt og vanskelig, men ting blir bedre! Har du god kontakt med familien din? Bor du hjemme? Bruk familien din for det de er verdt i såfall.

Du er verdt mye og ingen fortjener å bli deprimert pga kjærlighetssorg. Mangel på mat kan gjøre en enda mer lei og energifattig.

Jeg ser du skal starte på sykepleien, veldig bra - ikke la dette stoppe deg nå. Da vil du se tilbake og angre, det er jeg sikker på. Jeg er selv sykepleier, og på dette studiet lærer man ikke bare om anatomi og sykdomslære, men også f.eks psykologi og kommunikasjon - og man blir virkelig godt kjent med seg selv. Man merker at vokser veldig som mennesker. Jeg håper at du også ser at et studie vil gi deg nytt fokus! :) Noe du absolutt ikke må gi fra deg - det er ingen andre mennesker verdt! Det er DIN fremtid og jeg unner deg å komme deg videre.

Spis noe godt, ta deg en varm dusj, gråt til det ikke er mer tårer igjen, kjør en lang tur/gå en lang tur, oppdag nye steder, hør på musikk som gjør deg glad, skriv ned hva du føler - men ikke kast bort fremtiden din :) Det føles alltid tomt, der og da, jeg har vært der selv - men det blir bedre :)

*Klemmepå* :blomst:

Anonymous poster hash: 54464...b5a

Takk for oppmuntrende ord, kjære deg :) Utrolig hvor mange flotte mennesker det finnes der ute :) Jo, jeg har gode foreldre som kommer på rommet og snakker med meg og tilbyr mat, men jeg blir så sur når de maser, så det er ikke lett for dem heller. :/ Men ja, jeg må skjerpe meg og se fremover. Takk for at du sa at jeg kan ta meg en varm dusj (legge meg i boblebadet). Det skal jeg gjøre nå. Det var god ide, fordi da kan jeg få barbert meg også :-) Hehe! Det trenger jeg. Jeg tror det kan hjelpe å freshe seg opp litt også. Tror jeg skal ta på meg neglelakk og skrubbe hele meg. Da blir nok mine foreldrene mine også glad. Igjen, tusen takk for disse tipsene :-) 

Klem til deg også <3

Endret av KajaKri
Skrevet

Hvordan går det med deg TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...