Gå til innhold

Skal jeg ta intiativet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste tiden så er det bare han som har tatt intiativ til å treffes. Jeg føler at nå er det kanskje min tur, men jeg er redd jeg kommer til å virke masete. Jeg vet jo at om jeg spør en gang (og ikke maser på svar), så er det jo ikke masete. Og jeg vet at han pleier å svare på meldinger, så jeg har egentlig ikke noe grunn for å være redd for det. 

Men jeg tror at jeg innerst inne er redd for å bli avvist. For vi har hold på en stund nå. Og for en tid siden så var han veldig usikker på hva han egentlig ville. Men så har vi fortsatt. Og det virker som han liker å være med meg. 

Skal jeg bare kvinne meg opp å spørre om han vil treffes en av de neste dagene? 

I den første tiden så var det stort sett jeg som tok intiativet. 

Anonymous poster hash: 44b99...21a
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja ta initativ, er jo slitsomt for ham å alltid måtte gjøre det, og muligens tolker han det slik at du ikke er interessert.

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: f001e...30c
  • Liker 2
Skrevet

Ja ta initativ, er jo slitsomt for ham å alltid måtte gjøre det, og muligens tolker han det slik at du ikke er interessert.

Jepp!

Skrevet

I den siste tiden så er det bare han som har tatt intiativ til å treffes. Jeg føler at nå er det kanskje min tur, men jeg er redd jeg kommer til å virke masete. Jeg vet jo at om jeg spør en gang (og ikke maser på svar), så er det jo ikke masete. Og jeg vet at han pleier å svare på meldinger, så jeg har egentlig ikke noe grunn for å være redd for det. 

Men jeg tror at jeg innerst inne er redd for å bli avvist. For vi har hold på en stund nå. Og for en tid siden så var han veldig usikker på hva han egentlig ville. Men så har vi fortsatt. Og det virker som han liker å være med meg. 

Skal jeg bare kvinne meg opp å spørre om han vil treffes en av de neste dagene? 

I den første tiden så var det stort sett jeg som tok intiativet. 

Anonymous poster hash: 44b99...21a

Hvis du ikke tar kontakt, vil han kanskje ta det som et tegn på at du enten ikke er interessert lenger, eller at du ikke gidder å ta iniativ. Skjønner godt hvordan du har det. Husker all den slitsomme frykten rundt det å være nyforelska/interessert. Du kan jo foreslå noe avslappet dere kan gjøre sammen, se en film hjemme hos deg, gå i parken i finværet (eller mangelen på det) eller noe annet. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...