Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg og kjærasten min skal straks flytte saman, og til helga reiser eg til han for å hjelpe han å pakke og flytte. Han bur i Finnmark, har ei sommervikarstilling der som han er ferdig i den 7. september.

Sjølv har eg ei vikarstilling i heimkommunen min utanfor Bergen, og har jobba der i heile sommar. Eg har ingen vakter etter 13. august.

Me skal flytte til Haugesund, der me har fått ei billig leilighet, men ingen av oss har fått jobb der enno. For å passe på at me har råd til å betale husleiga kjem me derfor til å gå på Nav som det første me gjer når me har fytta. 

Det eg lurar på, er om eg kan melde meg som arbeidsledig utan å seie opp vikarstillinga mi i heimkommunen? Vil gjerne beholde denne stillinga, så eg kan jobbe når eg er heime hos mamma og pappa i feriar og liknande. Eg kan ikkje aktivt jobbe i denne stillinga, og treng derfor fast jobb i Haugesund. Har søkt på stillingar gjennom sommaren utan positivt svar, og fram til eg og/eller kjærasten min får jobb, må me ha hjelp til husleiga og andre utgifter. 

Beklager litt rotete innlegg, er like rotete i hovudet mitt atm.  :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor skal dere flytte sammen og har leid leilighet og all ting når ingen av dere har inntekt? Pleier man ikke å få seg jobb først og så bolig? Nei, det er jo bare å gå på NAV... 

Anonymous poster hash: 7d288...a81
  • Liker 11
Skrevet

Om du bare er tilkallingsvikar eller sommervikar så har du jo ingen stilling som du skal si opp uansett.

Men hvorfor i all verden flytter dere et sted dere ikke har jobb?

Anonymous poster hash: 5a590...e80

• Liker 4
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor skal dere flytte sammen og har leid leilighet og all ting når ingen av dere har inntekt? Pleier man ikke å få seg jobb først og så bolig? Nei, det er jo bare å gå på NAV... 

Anonymous poster hash: 7d288...a81

Me fekk leiligheta før sommaren, og har hatt råd til å betale for den. Ingen av oss er arbeidssky, me vil gjerne ha jobb. Har søkt på mykje av det som ligg ute på nav sine sider, i tillegg til finn, men har ikkje fått napp. 

Hadde me venta hadde me ikkje fått leilighet like billig. Me betaler 3000 kvar for ei leilighet på 90 kvm. Om me hadde venta hadde me mista denne leiligheta og måtte nok ha funne noko dyrare. 

Ja, det er nok vanleg å finne jobb først, så bolig, men no gjorde ikkje me det. Kan du ikkje heller svare på det eg spør om?

Skrevet (endret)

Kor fort kan eg melde meg som arbeidsledig forresten? Kan eg gjere det rett etter siste vakta mi, den 13.?

Endret av Amantheia
Skrevet

Om du bare er tilkallingsvikar eller sommervikar så har du jo ingen stilling som du skal si opp uansett.

Men hvorfor i all verden flytter dere et sted dere ikke har jobb?

Eg er jo ansatt som vikar?
Me flyttar dit fordi me måtte flytte ein eller anna plass uansett. Eg slutta på skulen i juni, og kunne ikkje halde fram med å bu på hybelen min, og me tenkte me ville spare pengar på om me fann oss ein billig leilighet og flytta ilag. 3000 kr i månaden er mindre enn eg betalte på hybelen min. 

I tillegg flytta me hit fordi eg har familie i området, og han har vener der. Men å få seg jobb har vist seg å vere vanskeligare enn me håpte.Me søkjer som sagt aktivt på stillingar begge to, men har ikkje fått svar på noko enno. Eg håpar det blir enklare om eg kan gå innom stader (sjukeheimar, skular, barnehagar o.l.) og høyre om dei treng ekstrahjelp/vikarar/assistentar, då slike stillinger sjeldan vert lyst ut på nett. Men fram til ein eller begge av oss får jobb, vil me vere sikker på at me har midlar til å betale leiga. No har me betalt for neste mnd, og når eg får siste lønna mi skal eg betale for to månader til, så me er litt på forskudd. 

Som sagt treng me berre hjelp i overgangsperioden. 

Skrevet

Hvorfor skulle du ikke kunne melde deg som arbeidsledig?

Dersom du mener dagpenger, så får man noen uker karantene om man sier opp. Husker ikke om det er 8 uker du må vente før du kan få dagpenger om du sier opp

Anonymous poster hash: df482...88f
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle du ikke kunne melde deg som arbeidsledig?

Dersom du mener dagpenger, så får man noen uker karantene om man sier opp. Husker ikke om det er 8 uker du må vente før du kan få dagpenger om du sier opp

Anonymous poster hash: df482...88f

Oi, ja det var det eg meinte. :)

Så for å få dagpengar må eg altså seie opp vikarstillinga mi i heimkommunen?

Skrevet

8 ukers karantene på dagpenger ja hvis du ikke blir sagt opp!

Anonymous poster hash: ec695...626
Skrevet

Du skal ha rett på livsopphold og husleie hvis du ikke har noen inntekt, eller mulighet for å betale for deg

Anonymous poster hash: a4e69...194

• Liker 1
Skrevet (endret)

8 ukers karantene på dagpenger ja hvis du ikke blir sagt opp!

Anonymous poster hash: ec695...626

Men kan eg få dagpengar utan at eg seier opp vikarstillinga?

Har jo ikkje mogelegheit til å arbeide der anna enn i feriar, så vil ikkje ha inntekt av den jobben anna enn eit par månader i året.

Edit; Såg no på nettsida at eg kan sei meg delvis utan arbeid, og få dagpengar på bakgrunn av det. :)

Endret av Amantheia
Skrevet

Men kan eg få dagpengar utan at eg seier opp vikarstillinga?

Har jo ikkje mogelegheit til å arbeide der anna enn i feriar, så vil ikkje ha inntekt av den jobben anna enn eit par månader i året.

Edit; Såg no på nettsida at eg kan sei meg delvis utan arbeid, og få dagpengar på bakgrunn av det. :)

Hvis du har en fast vikarstilling med faste vakter hver måned må du jo uansett si den opp om du flytter. Om du ikke har en stilling med faste vakter har du ingen stilling å si opp.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du har en fast vikarstilling med faste vakter hver måned må du jo uansett si den opp om du flytter. Om du ikke har en stilling med faste vakter har du ingen stilling å si opp.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Men er du sikker på at du har rett på dagpenger, da? Du må jo ha hatt en viss inntekt i 2014 for å ha krav på dagpenger nå.
Det er fullt mulig å melde seg som arbeidssøker og søke om dagpenger selv om du ikke sier opp jobben, men du må dokumentere at du har gått ned minst 50% stilling for å fylle vilkårene. De kommer til å be om inntektsopplysninger fra din tidligere arbeidsgiver og bekreftelse på sluttårsak. Dersom du selv har valgt å gå ned i stilling eller si opp vil du få 8 ukers karantene der du ikke får dagpenger uansett.

• Liker 3
Skrevet

Har meldt meg som arbeidssøkjar på nav sine nettsider, og også søkt om dagpengar. Hugsar ikkje kor mykje eg tente i 2014, men trur det var kring 60-70 000 kr. Gjekk også på skule i fjor, har det noko å seie? 

Som andre her skriv, har eg ingen stilling å seie opp. Har ikkje hatt faste vakter, berre stilt opp som ringevikar. Så korleis fungerar det med karantene og sånn? 

Skrevet

Da har du ikke tjent over 1,5 G i 2014, som er kravet for å kvalifisere til dagpenger.

Anonymous poster hash: 0ae2f...65a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da har du ikke tjent over 1,5 G i 2014, som er kravet for å kvalifisere til dagpenger.

Anonymous poster hash: 0ae2f...65a

Så eg har ikkje rett på noko støtte i det heile? Fins det andre støtteordningar?

Endret av Amantheia
Skrevet

Om du lar være å skrive på dialekt, så er det enklere å forstå hva du mener. 

Det du skrev ble så spesielt at jeg datt ut ganske tidlig. 

Anonymous poster hash: bd33f...ce5
Skrevet

Om du lar være å skrive på dialekt, så er det enklere å forstå hva du mener. 

Det du skrev ble så spesielt at jeg datt ut ganske tidlig. 

Anonymous poster hash: bd33f...ce5

Er ikkje dialekt. Er nynorsk, og lov å bruke på forumet. :)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...