Lythande Skrevet 13. september 2004 #21 Skrevet 13. september 2004 Det var 20.30 ja, for siste originale Homsepatruljen var forrige mandag.
Lullu Skrevet 14. september 2004 #22 Skrevet 14. september 2004 Vet du hvorfor han meldte seg på? Han meldte seg IKKE på. Ble påmeldt av noen jenter på jobben, og overtalt til å gå på intervju. Deretter ble han plukket ut, og han stillte opp. Noe mer enn det kan jeg foreløpig ikke si
Gjest Pet Skrevet 14. september 2004 #23 Skrevet 14. september 2004 Var det noe fres over programmet, da?
Gjest Tabby Skrevet 14. september 2004 #24 Skrevet 14. september 2004 Det er vel litt tidlig å si så mye om hvordan serien vil bli, i går var mye av det om bruden. Hun møtte han stylisten sin, som ikke likte alt av klærne hennes, så de dro og shoppet. Så fikk hun gå på spa mens han ordnet til i leiligheten hennes før den første daten. Han første som kom inn virket grei nok, de snakket og lo mye, men det var visst ikke noe følelser inne i bildet for noen av dem. Hun sa til kameraet at hun var spent på de andre som ville komme også, han sa at hadde han ikke blitt sendt ut ville han gått selv... Dommerpanelet virket litt snurt for at hun sendte han ut... :o Spesielt hun spådamen (astrolog?) var veldig opptatt av å finne litt motsetninger til bruden, i stedet for en som var mer lik... Han andre som kom inn, tja, jeg hadde vel fått hetta selv, om jeg fikk et dikt hvor det sto noe om kjærlighet og det å elske og sånn så fort jeg hadde møtt noen. Så ikke så mye til han, men før hun la seg nevnte hun noe om at han nok ikke ble så lenge. Noen andre som la merke til andre ting, eller er enige/uenige med det jeg fikk med meg?
*Emma* Skrevet 14. september 2004 #25 Skrevet 14. september 2004 Jeg må bare kommentere at jeg syns det var helt utrolig at han Tommy (stylisten) kritiserte garderoben hennes hele tiden å sa det var den mest pastell-aktige garderoben han noengang hadde sett.... Så han ikke klærne til den forrige bruden eller? Det var jo bare baby blått og rosa jo!!!!
Bokalven Skrevet 14. september 2004 Forfatter #26 Skrevet 14. september 2004 Jeg syntes høstens brud virket litt tafatt, jeg... Håper det går seg til.
Jens Skrevet 14. september 2004 #27 Skrevet 14. september 2004 Ble litt gal av Siv Stubsveen som kommentator. Hun har så immari kose mose stemme...
nat26 Skrevet 14. september 2004 #28 Skrevet 14. september 2004 Må si jeg synes han første(Simen) burde fått litt mer tid.Men jeg skjønner dama og,kan liksom ikke ta den første som kommer inn,hun er nysgjerrig på åssen de andre er.Men hun virker litt mer jordnær enn hun Bente.Håper det ordner seg for henne
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #29 Skrevet 14. september 2004 Ble litt gal av Siv Stubsveen som kommentator. Hun har så immari kose mose stemme... Ha ha, så gøy at noen andre sier "kose mose"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå