Gå til innhold

Jeg så henne igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden kom det ei jente innom der hvor jeg jobber. Jeg falt pladask på sekundet jeg så henne, men så fikk jeg aldri mulighet til å ta kontakt med henne. Så henne en siste gang før sommeren, men da var jeg veldig opptatt og så henne dra sin vei. Har tenkt på henne i månedsvis faktisk og inntil nå nylig var jeg "over" henne.

Så hva tror dere skjedde i dag? Jo, sto og holdt på med noe også kom hun forbi meg. Men alt skjedde så fort så jeg klarte ikke å reagere og gjøre noe ut av det. Hadde egentlig glemt hele greia, men som det alltid skjer når jeg ser henne, så fikk jeg den sommerfugler i magen følelsen og ble helt klumsete igjen. Hehe, hadde vansker for å jobbe etterpå. Jeg vet ikke om hun la merke til meg engang, det kunne virke som at hun var litt sjenert eller hadde dårlig tid kanskje. Jeg har aldri følt det sånn for noen i hele mitt liv og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Utrolig slitsomt å ikke vite om hun kommer igjen i morgen, neste uke, neste år etc. Kan jo ikke bare bli helt desperat om hun plutselig kommer innom og omtrent "løpe" bort til henne heller. Det skal ikke være lett tydeligvis.

Anonymous poster hash: 171a1...0fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange ganger opplever man slike ting i løpet av livet? Du har ingenting å tape på å gå bort og snakke til henne.

Selv reiste jeg langt i snøkavet for å finne huset til en mann jeg ble betatt av med en gang blikket møttes..ikke visste jeg sikkert hvor det var..i mellomtiden hadde han sporet meg opp;)

Du har ingenting å tape og alt å vinne- gå for det.

Anonymous poster hash: 59ddf...d93
  • Liker 5
Skrevet

Hvor mange ganger opplever man slike ting i løpet av livet? Du har ingenting å tape på å gå bort og snakke til henne.

Selv reiste jeg langt i snøkavet for å finne huset til en mann jeg ble betatt av med en gang blikket møttes..ikke visste jeg sikkert hvor det var..i mellomtiden hadde han sporet meg opp;)

det minner meg om en historie jeg hørte, om den er sann eller ikke kan jeg ikke påstå, men uansett. en mann fra norge og en kvinne fra USA hadde en sommerflørt i norge, hvor hun var på besøk. sommerferien ble over og hun måtte reise tilbake til USA og flørten ble over, men han hadde blitt forelsket, og bestemte seg for å seile til USA. han kom seg dit, og oppsporet henne, hvorpå hun ble fryktelig creeped out og smalt døra i fjeset hans. for henne var det bare en flørt, og de fleste som hører historien synes også mannen er en creepy fyr.

så det kommer vel helt an på.

Anonymous poster hash: da4f3...ab6

• Liker 2
Skrevet

Go for it om du ser henne igjen:) Ingenting å tape i alle fall!

Anonymous poster hash: a0bc8...70c
Skrevet

det minner meg om en historie jeg hørte, om den er sann eller ikke kan jeg ikke påstå, men uansett. en mann fra norge og en kvinne fra USA hadde en sommerflørt i norge, hvor hun var på besøk. sommerferien ble over og hun måtte reise tilbake til USA og flørten ble over, men han hadde blitt forelsket, og bestemte seg for å seile til USA. han kom seg dit, og oppsporet henne, hvorpå hun ble fryktelig creeped out og smalt døra i fjeset hans. for henne var det bare en flørt, og de fleste som hører historien synes også mannen er en creepy fyr.

så det kommer vel helt an på.

Er du sikker på at du husker historien riktig? Den minner veldig om denne, bortsett fra at det aldri egentlig var noen flørt:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2236296/Fruitcake-stalker-sailed-2-500-miles-propose-British-waitress-Seven-year-odyssey-ends-arrest.html

Det blir neppe fullt så creepy om TS tar kontakt med jenta neste gang han ser henne.

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at du husker historien riktig? Den minner veldig om denne, bortsett fra at det aldri egentlig var noen flørt:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2236296/Fruitcake-stalker-sailed-2-500-miles-propose-British-waitress-Seven-year-odyssey-ends-arrest.html

Det blir neppe fullt så creepy om TS tar kontakt med jenta neste gang han ser henne.

kanskje jeg blander sammen de to historiene, når jeg tenker meg om. det var definitivt en flørt først og han fridde ikke, han hadde bare blitt veldig forelsket. mulig seilebiten kom fra den, om det er sant vet jeg fortsatt ikke.

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Jeg har en slik historie, TS. Dette er lenge siden en kald og snørik søndag i Oslo. På den tiden søndagsåpne butikker var litt mer spredt, så jeg måtte reise til andre kanten av Oslo. I butikken så jeg en helt slående kvinne. Hun var nydelig kledd, veldig søt, en kropp som var laget etter min smak. Hun var typisk norsk og jordnær men samtidig verdensvant. Det hele gikk så fort at jeg så henne bare et kort øyeblikk. 

Da jeg hadde glemt det hele, dukket hun plutselig opp i vennegjengen min. Hun hadde blitt kjent med en nær kvinnelig venn av meg. Når jeg tenker tilbake tror jeg alle så med en gang at det var noe spesielt der. Da festen var over og vi gikk hvert til vårt kom en melding fra min venninne. "Hun sier hun bare har SÅ lyst til å klemme deg". Vi så hverandre en del den påfølgende sommeren. 

Denne historien skulle hatt en eventyraktig slutt. Jeg skulle fortalt om hvordan skjebnen førte oss sammen og vi hadde vill sex, fikk mange barn og ble gamle sammen. Men det skjedde ikke. Vi dro etterhvert til utlandet begge to, og har hatt sporadisk kontakt siden. Vi gikk rett og slett glipp av noe spesielt – hverandre. Andre ting, usikkerhet, prioriteringer og mennesker kom i veien. 

Så hva er da poenget mitt.? Noenting må man bare gripe tak i, og holde fast. Når livet gir deg stironsaft, da må ta deg sammen og lage stironer. For å angre på at noe ikke skjedde ... det er jo faktisk meningsløst. 

Endret av Overrasket
Skrevet

TS her. Tusen takk for alle svar og tips! Har bestemt meg for å bare hoppe i det neste gangen hun kommer. Dette er noe som, visst jeg ikke tar en sjangs, kommer til å angre på og gruble over resten av livet mitt. Det er den type jenta.

• Liker 2
Skrevet

Min historie er ikke creepy, det var min første store kjærlighet og er oppriktig glad for at jeg fikk oppleve det.

Det hører med at han sto på døren med blomster 3 dager etter, jeg fløy som en tulling gjennom byen.. vet det høres suspekt ut, men det er vel det som kalles stormende forelsket?

Min første samboer, min første elsker og min første kjærlighet. Ett blikk.

Ønsker deg lykke til ts!  :blomst:

Skrevet

TS her. Tusen takk for alle svar og tips! Har bestemt meg for å bare hoppe i det neste gangen hun kommer. Dette er noe som, visst jeg ikke tar en sjangs, kommer til å angre på og gruble over resten av livet mitt. Det er den type jenta.

:blomst:  :blomst:  :blomst:

Skrevet

Jeg har en slik historie, TS. Dette er lenge siden en kald og snørik søndag i Oslo. På den tiden søndagsåpne butikker var litt mer spredt, så jeg måtte reise til andre kanten av Oslo. I butikken så jeg en helt slående kvinne. Hun var nydelig kledd, veldig søt, en kropp som var laget etter min smak. Hun var typisk norsk og jordnær men samtidig verdensvant. Det hele gikk så fort at jeg så henne bare et kort øyeblikk. 

Da jeg hadde glemt det hele, dukket hun plutselig opp i vennegjengen min. Hun hadde blitt kjent med en nær kvinnelig venn av meg. Når jeg tenker tilbake tror jeg alle så med en gang at det var noe spesielt der. Da festen var over og vi gikk hvert til vårt kom en melding fra min venninne. "Hun sier hun bare har SÅ lyst til å klemme deg". Vi så hverandre en del den sommeren. 

Denne historien skulle hatt en eventyraktig slutt. Jeg skulle fortalt om hvordan skjebnen førte oss sammen og vi hadde vill sex, fikk mange barn og ble gamle sammen. Men det skjedde ikke. Vi dro etterhvert til utlandet begge to, og har hatt sporadisk kontakt siden. Vi gikk rett og slett glipp av noe spesielt – hverandre. Andre ting, usikkerhet, prioriteringer og mennesker kom i veien. 

Så hva er da poenget mitt.? Noenting må man bare gripe tak i, og holde fast. Når livet gir deg stironsaft, da må ta deg sammen og lage stironer. For å angre på at noe ikke skjedde ... det er jo faktisk meningsløst. 

Ja, noen ganger må man bare hoppe i det når det føles riktig. Vil veldig gjerne i hvertfall ha tatt kontakt, men det er så vanskelig å få dette til. Hun kan komme når som helst, jeg kan ha mye å gjøre eller så er jeg et annet sted osv.

Skrevet

Skjedde det noe mer ?

Anonymous poster hash: 5f78a...ae6

Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende to ganger,og ene gangen var for noen år siden.

Gikk på samme universitet,og så han flere ganger. Dessverre hadde jeg kjæreste,og da det ble slutt så flyttet jeg og så aldri han igjen.

Nå har det skjedd igjen,men jeg har kjæreste nå igjen. Har sett han flere ganger i løpet av flere år. På butikken og slike steder. Blir ganske satt ut når jeg ser han,men må skjule det så godt jeg kan siden jeg ofte ser han mens jeg er med nåværende kjæreste. Jeg har tenkt endel på han,men det blir nok med tanken.

Slike ting skjer ikke ofte for min del,men skulle ønske at jeg kunne oppleve det mens jeg var singel.

Kan jo også være at det kun er fysisk tiltrekning,og at de er idioter begge to :P

Anonymous poster hash: f72d8...cb8

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Mynona, mod.

Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende to ganger,og ene gangen var for noen år siden.

Gikk på samme universitet,og så han flere ganger. Dessverre hadde jeg kjæreste,og da det ble slutt så flyttet jeg og så aldri han igjen.

Nå har det skjedd igjen,men jeg har kjæreste nå igjen. Har sett han flere ganger i løpet av flere år. På butikken og slike steder. Blir ganske satt ut når jeg ser han,men må skjule det så godt jeg kan siden jeg ofte ser han mens jeg er med nåværende kjæreste. Jeg har tenkt endel på han,men det blir nok med tanken.

Slike ting skjer ikke ofte for min del,men skulle ønske at jeg kunne oppleve det mens jeg var singel.

Kan jo også være at det kun er fysisk tiltrekning,og at de er idioter begge to :P

Du skulle ønske det? Jeg skulle ønske jeg aldri hadde opplevd dette her jeg. Pga usikkerheten vel og merke. Tenk deg at du ser en person som du vet med engang du kommer til å elske resten av livet, uten å kjenne han/henne. Å ikke vite hvem denne personen er, hvordan man kan få tatt kontakt, om en ses igjen heller. Det begynner å gjøre vondt for min del hvertfall.

Skrevet

Jeg også har vært i samme situasjon som deg TS, vi har mye blikkontakt men aldri snakket sammen.

Jeg fokuserer på skole og utdanning nå.  Jeg vet at jeg vil treffe henne igjen senere, og vet du hva?

.... jeg tror også at det er denne kvinnen jeg kommer til å bli sammen med etterhvert evt, gifte meg med! :)

Anonymous poster hash: 5f78a...ae6
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det med en fremmed på gaten, men har det sånn med en fra høyskolen jeg gikk på for mange år siden. Vi kunne ikke bli sammen på den tiden og siden har veiene våre gått i helt forskjellige retninger. Klarer ikke helt å glemme han og håper vi treffer på hverandre igjen.

Anonymous poster hash: d56e5...6af
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det og håper du griper sjansen.

Møtte en fyr i fjor som gav meg den wow effekten, men siden det var i forbindelse med jobb og jeg antok han var godt etablert ble det liksom ikke noe mer enn den gangen..

Før vi noen uker senere matcha på tinder, møttest irl igjen og hadde det veldig bra, så bare døde det ut..

Min skyld det og, men jeg har enda et håp om at vi kanskje får sjansen igjen;)

Anonymous poster hash: ca198...828

Skrevet

Du skulle ønske det? Jeg skulle ønske jeg aldri hadde opplevd dette her jeg. Pga usikkerheten vel og merke. Tenk deg at du ser en person som du vet med engang du kommer til å elske resten av livet, uten å kjenne han/henne. Å ikke vite hvem denne personen er, hvordan man kan få tatt kontakt, om en ses igjen heller. Det begynner å gjøre vondt for min del hvertfall.

Ja,forstår det,men jeg skulle ønske at jeg i det minste fikk muligheten til å se om vi kunne få kontakt.

Nå blir det nok bare til at det ikke blir noe av. Hvis det ikke blir slutt med nåværende kjæreste. Selv da er det vel ikke sikkert at det blir noe siden man aldri vet om man treffer personen og når.

Så jeg forstår jo hva du mener,men det irriterer meg litt at slike ting ikke kan skje når jeg er singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...