Gå til innhold

Er han fremdeles interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har møtt en herlig fyr. Vi har møtt hverandre 3 ganger, utrolig gøy alle gangene. Første gangen kom han nedover til meg, og jeg til han andre gangen. Tredje gangen dro vi til oslo sammen, gikk en lang tur rundt sentrum, for så å dra på stranden, storkoste oss. Senere dro vi ut på byen - han spanderte en del drikke på meg.. Vi holdt myyye hender alle 3 gangene vi har møtt hverandre, noe han tok initiativ til, kysset og slikt. Uheldigvis den kvelden - så fikk han se en mindre sjarmerende side av meg, hvor jeg måtte spy etter stengetid. Huff..

Taxi hjem til han, og han lagde en liten frokost og kaffe til meg nesten morgen før han kjørte meg til togstasjonen.

Så… han er for tiden i militæret, og reiser tilbake om et par uker. Langt oppi nordNorge.. og om et par dager, reiser han på ferie.

Jeg bestemte meg å sende han en melding. I meldingen stod det bl.a. at jeg synes det var leit å ta farvel, og håpet at det ikke ble så lenge til neste gang. At jeg hadde det gøy. + noe internt på slutten som han bare lo av :)

Fikk et raskt svar tilbake der han skriver han skulle sende en stemningsrapport når han kommer frem, og at det var mulig vi kunne møtes når han kom tilbake fra ferie før han reiser opp igjen til leieren/milla.

Jeg er verdensmester i å tolke ting negativt - men tror dere han fremdeles er interessert?

Anonymous poster hash: 0a785...b8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er nok fremdeles interessert. Slapp av.

Anonymous poster hash: 34baf...535
Skrevet

Jeg hadde tolket meldingen hans som veldig positiv ^^

Skrevet

Hmm.. får håpe på det. Undrer bare MEGET over hva som kommer til å skje fremover - for pr dags dato, virker egentlig hele sommerromansen ganske dødfødt hvis vi skal se fremover i tid, ettersom han har ett år igjen langt oppi Nord-Norge… Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, virkelig ikke.

Dersom noen har vært i samme situasjon, eller har råd og tips - mottas det med meget stor takk

TS

Skrevet

Noen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...