AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg har begynt å snekre litt hjemme, men er fortsatt veldig amatør. Jeg har tenkt til å lage et enkelt stuebord av paller og har lyst til å ha en glassplate på toppen, altså dekke hele bordplaten. Men jeg finner ikke ut hvordan man gjør det. Er det noen flinke (hobby)snekkere her som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 73209...38b
Pinkee Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Tror de fleste bare legger den der. En såpass stor glassplate veier endel, så den vil ligge forholdsvis rolig.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Tror de fleste bare legger den der. En såpass stor glassplate veier endel, så den vil ligge forholdsvis rolig. Ok, det er såpass enkelt ja. Takk for svar! Anonymous poster hash: 73209...38b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Om du er redd den ikke skal ligge godt nok, kan du også se om du finner tynne møbelknotter e.l. i klar gummi, som du kan lime på pallen. Da vil jeg tro glassplata holder seg enda bedre på plass. Anonymous poster hash: 60274...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå