Gå til innhold

Din beste husmortips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At av vaskemiddel trenger man bare jif (til porselen på bad og kjøkken) og zalo (til alt annet.

At alt bakverk smaker godt når det er nybakt

At det er lurt å lære seg et par matretter man vet man får til å lage og serverer dem når man skal ha middagsbesøk som man er litt stresset for

At når man har middagsselskap så lager jeg mat som ikke trenger så mye jobb rett før gjestene kommer (ovnsbakte ting er strålende greier )

At man egentlig bare trenger å bruke 60 og 40 grader på vaskemaskinen untatt for silke og ull

At husarbeid kan vente dersom man har barn som trenger en prat, litt kos eller hjelp til lekser

• Liker 1
Skrevet

funker kjempebra å vaske dusjen med eddik og vann.

Fyll 50/50 eddik 7% og vann på en sprayflaske. spray dusjvegene godt og vent i 5-10 min, skyll av.  

• Liker 1
Skrevet

Når du skal ha middagsselskap så er tidsplanlegging alfa omega. Alle oppgaver må kartlegges slik at man vet hva som må gjøres, hvor lang tid de tar, og når de ulike oppgavene må gjøres i forhold til hverandre.

Dette mine venner er oppskriften på hvordan møte gjestene i døra avslappet, ferdig sminket og fresh, fremfor stresset, med vått hår og halvsminket.

Anonymous poster hash: ce973...bd9
  • Liker 1
Skrevet

Når du skal ha middagsselskap så er tidsplanlegging alfa omega. Alle oppgaver må kartlegges slik at man vet hva som må gjøres, hvor lang tid de tar, og når de ulike oppgavene må gjøres i forhold til hverandre.

Dette mine venner er oppskriften på hvordan møte gjestene i døra avslappet, ferdig sminket og fresh, fremfor stresset, med vått hår og halvsminket.

Anonymous poster hash: ce973...bd9

Helt enig, pleier å gjøre det selv. Lage liste over all maten og når tid jeg skal begynne på hva. Da er jeg heller ikke utslitt av matlagingen.

Skrevet

Eddik.

Planlegging.

Tømme skap og skuffer en g i året.

Anonymous poster hash: f6a48...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...