Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært på KG?

Chrizzy

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg på, hvor lenge har dere vært medlemmer her inne. Jeg tror jeg skrev mitt aller første innlegg i 2004. Ikke vært mye aktiv i flere år nå, innom en gang av og til, kanskje litt aktiv periodevis. Ramler ofte innom om jeg søker på andre ting på nett eller om jeg trenger å drøfte noe anonymt, sistnevnte skjer ikke ofte.
De siste dagene har jeg vært her mer enn jeg har vært på lenge. Kjente det var litt gøy igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg og egentlig. Hadde og et forumtroll en stund, det var gøy. Han var aldri slem, bare skikkelig dum :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden 2011

Tror jeg da :fnise: kanskje det var 2010 :sprettoy:

Endret av Fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Siden Februar 2014 :)

Er vel rundt 2006 eller noe sånt tror jeg :)

Hvordan var det å være på Kvinneguiden når du var så ung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Har ikke peiling. Jeg hadde viss nok en slags profil her i ett par år uten at jeg var klar over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også en annen bruker her først, men som jeg ikke brukte. Lagde den vel da jeg var 16, grusomt nick og pinlig bilde. Ville starte med blanke ark, hehe. Har nå vært her inne siden juni i år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Har ikke peiling. Jeg hadde viss nok en slags profil her i ett par år uten at jeg var klar over det.

Hvordan er det mulig :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

Hvordan er det mulig :klo:

Jeg har faktisk ikke peiling på hvordan profilen min på dette forumet egentlig ble opprettet. Jeg var litt aktiv på ett annet debattforum, og Kvinneguiden ble nevnt en del ganger. Men dette ble alltid beskrevet som ett ganske "merkelig forum" så jeg ble interessert. Derfor stakk jeg innom her for å klikke litt rundt. Jeg fant en eller annen tråd, som jeg fikk  veldig lyst til å skrive en kommentar på. Men da jeg skulle opprette en profil her, så fant jeg ut at epost-adressen min allerede var tatt i bruk her.

Jeg brukte den "Glemt passord"-funksjonen, og fikk tilsendt ett nytt passord. Da jeg logget meg inn, så fant jeg ut at dette var profilen min som tydeligvis da var opprettet ett par år tidligere. Selv om jeg ikke kan huske å ha opprettet noen konto her i det heile tatt. Det var heller ikke noen tidligere aktivitet med denne brukerkontoen før dette. Men jeg gadd ikke å opprette noen ny profil, med en annen epost-adresse eller brukernavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden 2006. Har aldri skiftet brukernavn, eller slettet og registrert meg på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt siden det oransjerosa designet var med hun dama med rødt hår. Har hatt mange brukere.

Anonymous poster hash: 5a8c8...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...