Chrizzy Skrevet 11. august 2015 #1 Del Skrevet 11. august 2015 Det lurer jeg på, hvor lenge har dere vært medlemmer her inne. Jeg tror jeg skrev mitt aller første innlegg i 2004. Ikke vært mye aktiv i flere år nå, innom en gang av og til, kanskje litt aktiv periodevis. Ramler ofte innom om jeg søker på andre ting på nett eller om jeg trenger å drøfte noe anonymt, sistnevnte skjer ikke ofte. De siste dagene har jeg vært her mer enn jeg har vært på lenge. Kjente det var litt gøy igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. august 2015 #2 Del Skrevet 11. august 2015 Er vel rundt 2006 eller noe sånt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrizzy Skrevet 11. august 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 11. august 2015 Ah Ikke mange jeg husker fra jeg brukte å være her egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. august 2015 #4 Del Skrevet 11. august 2015 Har byttet bruker et par ganger. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrizzy Skrevet 11. august 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 11. august 2015 Ja, jeg og egentlig. Hadde og et forumtroll en stund, det var gøy. Han var aldri slem, bare skikkelig dum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 11. august 2015 #6 Del Skrevet 11. august 2015 Siden 8. November 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 11. august 2015 #7 Del Skrevet 11. august 2015 Et par år uten bruker, og litt over et år med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 11. august 2015 #8 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Siden 2011 Tror jeg da kanskje det var 2010 Endret 11. august 2015 av Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 11. august 2015 #9 Del Skrevet 11. august 2015 2006 tror jeg. Gått veldig i perioder, og med mange ulike brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. august 2015 #10 Del Skrevet 11. august 2015 Siden Februar 2014 Er vel rundt 2006 eller noe sånt tror jeg Hvordan var det å være på Kvinneguiden når du var så ung? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 12. august 2015 #11 Del Skrevet 12. august 2015 Har ikke peiling. Jeg hadde viss nok en slags profil her i ett par år uten at jeg var klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ymotana Skrevet 12. august 2015 #12 Del Skrevet 12. august 2015 Hadde også en annen bruker her først, men som jeg ikke brukte. Lagde den vel da jeg var 16, grusomt nick og pinlig bilde. Ville starte med blanke ark, hehe. Har nå vært her inne siden juni i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. august 2015 #13 Del Skrevet 12. august 2015 Har ikke peiling. Jeg hadde viss nok en slags profil her i ett par år uten at jeg var klar over det.Hvordan er det mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 12. august 2015 #14 Del Skrevet 12. august 2015 Av og på i ca 12 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 12. august 2015 #15 Del Skrevet 12. august 2015 Hvordan er det mulig Jeg har faktisk ikke peiling på hvordan profilen min på dette forumet egentlig ble opprettet. Jeg var litt aktiv på ett annet debattforum, og Kvinneguiden ble nevnt en del ganger. Men dette ble alltid beskrevet som ett ganske "merkelig forum" så jeg ble interessert. Derfor stakk jeg innom her for å klikke litt rundt. Jeg fant en eller annen tråd, som jeg fikk veldig lyst til å skrive en kommentar på. Men da jeg skulle opprette en profil her, så fant jeg ut at epost-adressen min allerede var tatt i bruk her. Jeg brukte den "Glemt passord"-funksjonen, og fikk tilsendt ett nytt passord. Da jeg logget meg inn, så fant jeg ut at dette var profilen min som tydeligvis da var opprettet ett par år tidligere. Selv om jeg ikke kan huske å ha opprettet noen konto her i det heile tatt. Det var heller ikke noen tidligere aktivitet med denne brukerkontoen før dette. Men jeg gadd ikke å opprette noen ny profil, med en annen epost-adresse eller brukernavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 12. august 2015 #16 Del Skrevet 12. august 2015 Mars 2008. Egentlig ikke fryktelig lenge siden, men livet mitt er ganske forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. august 2015 #17 Del Skrevet 13. august 2015 Siden 2006. Har aldri skiftet brukernavn, eller slettet og registrert meg på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #18 Del Skrevet 13. august 2015 Helt siden det oransjerosa designet var med hun dama med rødt hår. Har hatt mange brukere. Anonymous poster hash: 5a8c8...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 13. august 2015 #19 Del Skrevet 13. august 2015 Registrerte brukernavnet april 2013. Begynte å bruke det fra slutten av januar iår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå