AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 innså jeg hadde plasert denne feil, så poster på nytt her den hører hjemme: Jeg har så lyst å prøve SkinPen/dermapen. Nålbehandling for acnearr. Tenker bestille 4 slike behandlinger. Det koster 6600 men tror huden min har godt av det da jeg har mange grop-arr i panna. Noen som vet hvor lenge man er rød og sår etterpå? burde jeg ta det på en fredag, for å sleppe "skjemmes" på skolen? Anonymous poster hash: a5947...dd9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #2 Skrevet 13. august 2015 Hei, Jeg har vært hos hudpleier å takk skinpen behandlinger. Jeg tok fire behandlinger. Ja, du bør absolutt ta behandlingen på en fredag, så du slipper å gå på skolen rød i ansiktet dagen etter. Man er veldig rød samme dag og dagen etter. Rødheten er helt borte etter 3-4 dager. Kommer ann på hvor dype nåler hudpleieren bruker.Anonymous poster hash: 0e3b2...0d0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Hei, Jeg har vært hos hudpleier å takk skinpen behandlinger. Jeg tok fire behandlinger. Ja, du bør absolutt ta behandlingen på en fredag, så du slipper å gå på skolen rød i ansiktet dagen etter. Man er veldig rød samme dag og dagen etter. Rødheten er helt borte etter 3-4 dager. Kommer ann på hvor dype nåler hudpleieren bruker.Anonymous poster hash: 0e3b2...0d0 God effekt? Er jo så dyrt. Anonymous poster hash: 14156...bbb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 God effekt? Er jo så dyrt. Anonymous poster hash: 14156...bbb Ikke så fod effekt som jeg trodde .. Men nå har jeg veldig dype arr da. Er nok bedre effekt om ikke søkkene er så dype.Anonymous poster hash: 0e3b2...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå