Gå til innhold

Erfaring med diflucan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått sopp og det ser ikke ut til at canesten virker noe særlig annet enn å lindre littegrann, så i dag kjøpte jeg en pakke diflucan. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før den virker? Har inni skjeden og rundt åpningen. Er helt desperat.. Svir, klør og brenner hele tiden, gjør vondt å tisse og er hoven. Er på jobb men sitter dessverre en del på do bare for å "lufte" da det er det eneste som får meg til å holde ut. Fy for noe herk!!

Anonymous poster hash: 3990c...966

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den skal virke i løpet av et par dager ;)

Skrevet

Den har funket etter 1-2 dager på meg, og én kapsel har holdt :)

Anonymous poster hash: 2a93b...19b

• Liker 1
Skrevet

Hos meg tok det 2 dager :)

Skrevet

1-2 dager her og. Det er lurt å ta enda en kapsel etter en uke, siden infeksjonen er så kraftig, sånn at du ikke får tilbakefall.

Hvor mye koster forresten Diflucan reseptfritt? Er det billigere på resept? På resept får jeg Fluconazol (som er det samme) for ca 45 kr per tablett.

Anonymous poster hash: a8ce4...550

Skrevet

Koster over 200 kr for en tablett, reseptfritt. Galskap!

Skrevet

1-2 dager her og. Det er lurt å ta enda en kapsel etter en uke, siden infeksjonen er så kraftig, sånn at du ikke får tilbakefall.

Hvor mye koster forresten Diflucan reseptfritt? Er det billigere på resept? På resept får jeg Fluconazol (som er det samme) for ca 45 kr per tablett.

Mener jeg ga 220? Kjøpte noe mer, så er ikke helt sikker på prisen. Takk for tips, kan vel ikke skade å ta en til neste uke. Håper det går bort snart..

Til dere andre; takk for svar! Lever i håpet om at det snart er over :)

Anonymous poster hash: 3990c...966

Skrevet

Koster over 200 kr for en tablett, reseptfritt. Galskap!

Fire ganger mer enn Fluconazol på resept :O

Da holder jeg meg til resept, jeg :) Takk for svar.

Skrevet

Mener jeg ga 220? Kjøpte noe mer, så er ikke helt sikker på prisen. Takk for tips, kan vel ikke skade å ta en til neste uke. Håper det går bort snart..

Til dere andre; takk for svar! Lever i håpet om at det snart er over :)Anonymous poster hash: 3990c...966

God bedring! Og husk man får det fire ganger billigere på resept :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...