Gå til innhold

antall kilo

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei alle sammen

trener, som mange andre her, på treningsstudio, dog er jeg litt ferks enda da men jeg har kommet godt inn i det. det jeg lurer på er, på mange av disse apparatene som man kan trene ben og armer så kan man selv regulrere ønsket kilo. det jeg lurer på er, defrsom jeg tar lav kilo klarer jeg mange rep og blir ikke fult så fort sliten, men tar jeg mer kilo, klarer jeg ikke så mange rep og blir fortere sliten, men kjenner også fortere at jeg har trent.... men hva lønner seg egentlig? hva er det lønnsomme? håperpå litt svar her jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det de fleste jenter gjør feil når de trener styrke er at de trener med alt for lav belastning. Når du trener med mange repitisjoner gjør du muskelen mer utholdende. For å bygge muskelmasse må du kjøre færre repetisjoner. Jeg vil anbefale deg å kjøre 8-10 repetisjoner av hver øvelse (3 sett), men du må nesten prøve deg litt fram og se hva som passer best for deg.

Hvis du vil lære mer vil jeg anbefale boken Fitness for kvinner som kan kjøpes gjennom I Form (www.iform.nu), den er kjempefin! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...