AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Bestilte et nettbrett på netonnet igår, og har ikke fått noe slags "bekreftelses mail". På "min side" på leveransederaljer står det ordrenummer og ordrestatus: "motatt". Men under står det bare tomt: Levering: Betaling: Og det har blitt trukket penger for nettbrettet på kortet, det ble trukket med en gang. Noen som har handlet der som vet om det er normalt at det er så "stille"? Og hva menes med "ordrestatus: motatt"?Anonymous poster hash: 5acba...837
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Både jeg og partner har bestilt derfra uten problemer. Gi det noen dager til, er ikke alltid man kan eller får tid til å sende kjapt. Jeg husker ikke hvor lang tid de brukte da vi bestilte, men fra nettbutikker generelt er jeg vant til at det i noen tilfeller tar et par dager før de sender av gårde Anonymous poster hash: c8a9d...57c
Tonka Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Netonnet er veldig seriøse, tror ikke du trenger å bekymre deg. "Mottatt" betyr at de har mottatt bestillingen din. Husker ikke om jeg pleier å motta noen ordrebekreftelse på mail. men jeg vet at de pleier å være kjappe med utsendelse. Følg med på "min side" så dukker det nok opp mer info etterhvert - når varen er sendt bytter nok status til "sendt".
debattanten Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Brukt de mange ganger, aldri noe problem. En gang kom aldri pakken frem, sendte mail og fikk til svar om at de skulle sende ny vare Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå