Gå til innhold

Hvor ofte er DU kåt ?

Trøndermann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er kåt nesten hele tiden. Rett før mensen er jeg så kåt at det omtrent drypper av meg. Onanerer ikke så ofte da, siden det er skuffende kjedelig i forhold til å ha sex. Er nesten så jeg vurderer alle sexforespørslene på tinder, men jeg er jo oppdratt som kvinner flest, man skal oppføre seg dydig til man er i et forhold. 

Kvinne, 32

Anonymkode: f09c9...da0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Desertflower skrev:

Er småkåt stort sett hele tiden.

Skal veldig lite til før det utvikler seg til full tenning.

Er vel fjortisskåtheten som ikke har sluppet taket ennå tenker jeg. 

Hehe,kanskje det er fjortiskåtheten som er forklaringen ja :P  Den har visst ikke gitt seg helt her heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kåt nesten hele tiden. Rett før mensen er jeg så kåt at det omtrent drypper av meg. Onanerer ikke så ofte da, siden det er skuffende kjedelig i forhold til å ha sex. Er nesten så jeg vurderer alle sexforespørslene på tinder, men jeg er jo oppdratt som kvinner flest, man skal oppføre seg dydig til man er i et forhold. 

Kvinne, 32

Anonymkode: f09c9...da0

Hvis man følger den sosiale forventningen der, så kan man fort oppleve at overgangsalderen ha kommet snikende før man har fått pult fra seg, og da er det for sent å angre da... ;). Svært selektiv er det uansett lurt å være da.

Anonymkode: cae52...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Er som gass. Skal bare en trusekant eller en digg rumpe. Noen så biter seg i leppa eller brystvorter så viser igjennom for å tenne meg. Slitsomt til tider. Så bortimot altid. Som tidligere sagt oppe i tråden. Timen etter sex er nok litt roligere. Men kan nå tennes på ny en kvarter etter sex vis den andre vil☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels
4 minutter siden, solagutt skrev:

Vel. Er som gass. Skal bare en trusekant eller en digg rumpe. Noen så biter seg i leppa eller brystvorter så viser igjennom for å tenne meg. Slitsomt til tider. Så bortimot altid. Som tidligere sagt oppe i tråden. Timen etter sex er nok litt roligere. Men kan nå tennes på ny en kvarter etter sex vis den andre vil☺

Jeg biter meg av og til i leppa og når jeg går med litt stram tskjorte så viser brystvortene litt igjennom. Kan hende trusekanten min viser litt av og til. Får håpe du ikke møter på meg da ;D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hummels skrev:

Jeg biter meg av og til i leppa og når jeg går med litt stram tskjorte så viser brystvortene litt igjennom. Kan hende trusekanten min viser litt av og til. Får håpe du ikke møter på meg da ;D 

Vel skulle vel lagt til att jeg tenner bare på damer😂 så du ska slippe å være redd for å møte meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...