maid Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Tror vi har truffet SÅ bra med tanke på EL. Sex 1 og 2 dager før el, 1 gang midt i EL og en gang siste EL-dagen. CB digital el-test viste "høyest fertilitets-dag", og vi hoppet i seng. Denne gangen må det klaffe! 4 dpo idag. Er så utolmodig
Evalinn Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Tror vi har truffet SÅ bra med tanke på EL. Sex 1 og 2 dager før el, 1 gang midt i EL og en gang siste EL-dagen. CB digital el-test viste "høyest fertilitets-dag", og vi hoppet i seng. Denne gangen må det klaffe! 4 dpo idag. Er så utolmodig Vi er i samme båt. Jeg er 8 dpo... Vi må bare smøre oss med tålmodighet. Jeg vet at hvis jeg begynner med for tidlig testing blir jeg bare deppa. Skal vente til 11 dpo før jeg tester har jeg tenkt Jeg har ingen skikkelige symptomer. Jeg hadde veldig vondt i underlivet og nederst i magen i går i noen timer, men jeg trur ikke det har noen sammenheng. Vil ikke legge for mye i det og evt bli skuffa
maid Skrevet 15. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2015 Vi er i samme båt. Jeg er 8 dpo... Vi må bare smøre oss med tålmodighet. Jeg vet at hvis jeg begynner med for tidlig testing blir jeg bare deppa. Skal vente til 11 dpo før jeg tester har jeg tenkt Jeg har ingen skikkelige symptomer. Jeg hadde veldig vondt i underlivet og nederst i magen i går i noen timer, men jeg trur ikke det har noen sammenheng. Vil ikke legge for mye i det og evt bli skuffa Hvordan går det med deg?!! Jeg er 8 dpo idag, tror jeg har hatt festeblødning, og kroppe kjennes rar. spesielt nederst i magen. Testet i dag, men negatvi test (ikke så rart kanskje, veldig tidlig). Håper inderlig på lykken! Håper på svar :-) Stor lørdagsklem
LoveTrain Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 (endret) Kan jeg også slenge meg på? Føler vi MÅ ha truffet godt nå! Kost oss som noen kaniner. Er nå 8dpo og dagene snegler avgårde:( Tester du igjen i morgen TS? Jeg prøver å vente til 12dpo Endret 15. august 2015 av LoveTrain
maid Skrevet 15. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2015 Sleng deg på! Bare koselig :-) Enig at dagene går så ufattelig sakte. Tror jeg hadde festeblødning ved 6 dpo. Ikke noe før eller etter dette. Merker at kroppen er litt annerledes enn vanlig. EKSREMT oppblåst, vondt nederst i magen, periodevis småkvalm.. Har du noen symptomer? Allerede 9 dpo i morgen, tror jeg skal svi av en test på morningen :D
LoveTrain Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Jeg har vært småkvalm i to dager nå, men det har jeg opplevd tidligere også uten å være gravid. I tillegg har jeg murringer, noe jeg vanligvis ikke har før første dag med mensen. Drømte i natt at jeg fikk en positiv test! Hadde en kjemisk for et par mnd siden, og har fått litt testeskrekk etter det. Er så dumt å få en strek og så miste den igjen:( Har du testet nå?
maid Skrevet 16. august 2015 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2015 Tester fortsatt negativt, men 9 dpo er veldig tidlig :-)
Evalinn Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Hvordan går det med deg?!! Jeg er 8 dpo idag, tror jeg har hatt festeblødning, og kroppe kjennes rar. spesielt nederst i magen. Testet i dag, men negatvi test (ikke så rart kanskje, veldig tidlig). Håper inderlig på lykken! Håper på svar :-) Stor lørdagsklem Ja i dag er jeg 12 dpo,og negativ test. jeg vet at det fortsatt er en ørliten sjans. Men jeg tipper det blir en ny prøveperiode på oss.. Men med godt mot selvfølgelig! krysser fingrene mine for deg ! god klem til deg også!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Det klaffet for oss i 4 pp etter MA over nyttår. Hver eneste måned gikk vi inn med livet som innsats for å få spira til å sitte Og hver måned tenkte jeg at det MÅ jo ha klaffet denne måneden. Så jeg kjenner igjen de følelsene du beskriver! Vår spire satt på campingferie, hvor vi hadde campingvogna vegg i vegg med svigers som nabo - så en kjappis var ikke bare bare når vi på dagtid hadde en 2åring å løpe etter, å vi på kveldstid spilte kort og lignende med svigers (en kjappis mens de satt utenfor vogna si og stirret rett i veggen på vogna vår var uaktuelt!). Men jaggu fikk jeg positiv test, 9dpo. Den måneden jeg virkelig ikke trodde det klaffet! Å være prøver er nervepirrende og gir mye rom for håp, skuffelse og frustrasjon. Lykke til!Anonymous poster hash: 3df62...efd
maid Skrevet 16. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2015 10 dpo i morgen. Mine symptomer: sinnsykt kvalm på morningen idag, frem til klokken 13. Stikkinger nederst i magen (høyre side) Har hatt litt rosa utfold, men ikke noe mens, liksom. Ikke hatt rosa utfold idag VELDIG oppblåst. testet meg, men tester negativt. Er nok for tidlig å teste. Gir det flere dager. Bare tanta holder seg unna :-)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #12 Skrevet 16. august 2015 Slenger meg på jeg også! Jeg ønsker meg barn nr.3, men mannen vil vente. Derfor har vi hoppet av i svingen foreløpig. Plutselig sluttet han å hoppe av, og jeg vet at det er omtrent riktig tidspunkt…! Krysser fingrene, håper, tør ikke håpe, og lurer veldig på hva som går av han…. Og nå husker jeg hvor veldig spennende det er å være prøver. Anonymous poster hash: 4fa56...08c
Mimami Skrevet 16. august 2015 #13 Skrevet 16. august 2015 Hei! Håper det er greit jeg slenger meg på her:) er i dag 6 dpo (sånn ca) men har også denne følelsen av at nå klaffet det har hatt symptomer som ømme bryst, littegrann stikkinger ilivmor og hetetokter i dag. men jeg klarer jo alltid å finne symptomer da:p skal PRØVE å holde meg med testing til førstkommende lørdag lykke til jenter!
Mimami Skrevet 17. august 2015 #14 Skrevet 17. august 2015 Da var jeg på 7 dpo og jeg har plutselig fått kviser! (Jeg har ALDRI kviser) Håper dette er ett tegn ^^ Noen som har hatt kviser som symptom på graviditet?
deluxis Skrevet 17. august 2015 #15 Skrevet 17. august 2015 Hei. Jeg håpet også at det endelig skulle klaffe nå i august! Men fikk mensen i dag. Utrolig kjip følelse! Føles så urettferdig når man ser andre er "uheldig" å blir gravid. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid når man temper og el tester? Er bare så utrolig skuffa over meg selv og kroppen min nå.
Mimami Skrevet 17. august 2015 #16 Skrevet 17. august 2015 Hei. Jeg håpet også at det endelig skulle klaffe nå i august! Men fikk mensen i dag. Utrolig kjip følelse! Føles så urettferdig når man ser andre er "uheldig" å blir gravid. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid når man temper og el tester? Er bare så utrolig skuffa over meg selv og kroppen min nå. Så trist, føler med deg, er like kjipt hver gang Men eneste en kan gjøre er å prøve igjen med godt mot ! Vær så snill å ikke vær for hard mot deg selv ! Lykke til i neste PP, du kommer til å klare det
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #17 Skrevet 17. august 2015 Hei. Jeg håpet også at det endelig skulle klaffe nå i august! Men fikk mensen i dag. Utrolig kjip følelse! Føles så urettferdig når man ser andre er "uheldig" å blir gravid. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid når man temper og el tester? Er bare så utrolig skuffa over meg selv og kroppen min nå. Jeg vet godt hvordan det er å gang på gang få mensen Men ikke gi opp håpet, du kommer til å bli gravid! Den måneden jeg ble gravid var faktisk den måneden jeg ikke testet og ikke "prøvde" å bli gravid, men heller lot det som skulle skje skje Anonymous poster hash: 0aa72...c04
deluxis Skrevet 17. august 2015 #18 Skrevet 17. august 2015 Takk for gode ord! Føles godt å kunne lufte sine frustrasjoner en plass. Har jo ikke annonsert til noen at vi prøver, så man blir jo sittende alene og bale med masse tanker! Tror nok de fleste også har det slikt:-p
Evalinn Skrevet 17. august 2015 #19 Skrevet 17. august 2015 12 dpo i dag og negativ test.. så ja.. Vi får støtte hverandre å prøve å gå inn i neste PP med godt mot deluxis
Frk.34 Skrevet 17. august 2015 #20 Skrevet 17. august 2015 15dpo her i dag... Ingen mensen, ingen positiv test.... 😔 Hørte jeg noen si utålmodig 😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå