Gå til innhold

Angrepillen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal man få en blødning etter at man har tatt angrepillen? Tok den i forrige uke og leste ikke pakningsvedlegget så nøye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man KAN få det iallefall.

Jeg har fått blødning rundt en uke etter ene gangen. Andre gangen ikke opplevd noe slikt. Kanskje det varierer fra type til type. Og noen får bivirkninger, andre ikke. Men det er ikke slik at man SKAL ha en blødning altså :wink:

Skrevet

Du får en mens- lignende blødning etter en stund. Det går alt fra noen dager til en uke før blødningen kommer. Kan også gå langt over tiden dersom mensen egentlig er "rundt hjørnet", men blødningen kommer.

Skrevet

Jeg har da tatt angrepiller uten å få blødning, annet enn den normale mensen da den skulle komme. Bivirkningene varierer.

*og bare så ingen trenger å lure, jeg har ikke brukt det som prevansjon. Ting kan bare gå galt noen ganger, eller man er usikker :wink: *

Gjest Anonymous
Skrevet
Du får en mens- lignende blødning etter en stund. Det går alt fra noen dager til en uke før blødningen kommer. Kan også gå langt over tiden dersom mensen egentlig er "rundt hjørnet"' date=' men blødningen kommer.[/quote']

Det er jo ikke HELT SIKKERT at man får en blødning da. Det er en av bivirkningene. Dessuten trodde jeg ikke majoriteten fikk det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...