AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg og mannen min tjener godt. Vi har stort nybygd hus, stor hage, nye biler, båt og hytte på fjellet. Jeg er veldig stolt over dette og at vi har greid å få til så mye siden vi er så unge, og samtidig tatt oss av tre barn. Derfor har vi vert ivrige til å invitere venner og familie på middag/besøk. Men det som er, er at venninnene mine har begynt å alltid planlegge ut i fra mine "goder". Skal vi treffes, så er det hos meg. Skal vi på jentetur så er det hytta vi skal til. Vi tar oss en jentefest i utestua di, sier de ofte.. Nå begynner jeg å bli lei av at det er folk på besøk hver eneste kveld, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det? Jeg har hintet frempå med at det hadde vert deilig å få kommet seg ut fra huset litt og lignende.. Jeg har også foreslått weekend til storbyer i stedet for hyttetur.. Anonymous poster hash: 3b9b8...684
Gjest Jessica Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Si det rett ut. Denne gangen vil jeg være et annet sted en hytta/hjemme hos meg osv ☺
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Hvordan bor de da? De har fine hus/leiligheter alle sammen, egentlig. Jeg skjønner den ene venninnen min som bor hjemme hos foreldrene en periode.. Anonymous poster hash: 3575f...a63
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Du må si det rett ut: "Jeg begynner å bli litt sliten av å ha besøk her hjemme hele tiden. Jeg vil gjerne ut litt med dere slik at vi kan skape andre typer opplevelser sammen, og oppleve litt nye ting." (For eksempel). Hint nytter ikke.
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 (endret) Ofte er det sånn at man samles hos den ene i venneflokken rett og slett pga det er bedre stemning der, og ut fra diverse gjestetråder den siste titen så forstår man hvorfor. Og TS er gjestfri, og da blir det sånn. Endret 11. august 2015 av O.G.
lulle Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Foreslå at hun ordner mat og drikke og er med på å rydde så kan jo du holde bolig. Forøvrig er det jo naturlig at hun inviterer seg til deg når dere har så mange plasser å være og hun bor hjemme hos foreldrene. Forstår forøvrig også deg... Det er deilig å være gjest av og til :-) 1
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 11. august 2015 #8 Skrevet 11. august 2015 (endret) Skjønner venninnegjengen din godt. Den mest pragmatiske løsningen for en selv og sin egen familie er å holde selskap i en annens bolig, da slipper man for- og etterarbeidet. Hjelper ikke å være uenig i sitt stille sinn (som nevnt over, hint taes ikke), så du får kvinne deg opp å si ifra på en ordentlig måte om at det er på tide å rullere på å være vertinne. Endret 11. august 2015 av Sofiesnurr 1
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Jeg er nok litt merkelig, for jeg foretrekker å holde festen hos meg, for her vet jeg hva som er "lov" eller ikke. Og jeg er en veldig avslappet vert, folk får gjøre hva de vil så lenge de holder seg unna sminken min. E mi casa, e tu casa.
GammelKaktus Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Du må ikke hinte, bare si det rett ut Det er vel forståelig for de fleste at det blir litt kjedelig for deg når det er hos deg hele tiden, du kommer deg jo aldri vekk og må ta deg av alt rotet.
sweety pie Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Jeg er nok litt merkelig, for jeg foretrekker å holde festen hos meg, for her vet jeg hva som er "lov" eller ikke. Og jeg er en veldig avslappet vert, folk får gjøre hva de vil så lenge de holder seg unna sminken min. E mi casa, e tu casa. Forrige nicket ditt gjest burde ha vært gjestfri
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 Hallo, roter virkelig voksne folk så gæli når de er på besøk???
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Forrige nicket ditt gjest burde ha vært gjestfri Godt poeng.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Noen ganger er det bare sånn at noen har en mer koselig eller praktisk løsning på bolig som gjør det bedre å være der. Er ikke alltid man har baktanker med å være der hver gang og man skjønner som regel ikke at den det gjelder har noe imot det om den ikke sier fra Anonymous poster hash: d7163...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå