Gå til innhold

Haha! Lommelegen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh herregud... Er det MULIG!?

Anonymous poster hash: b2907...7b3
Skrevet

Ble også fortalt som barn at maur kunne krype inn i ørene og legge egg på hjernen og så ble man gal. Var livredd for maur og ørene mine i mange år. 

Anonymous poster hash: 943ed...afe
  • Liker 2
Skrevet

Mye rart de legene skal svare på. Lol!

Anonymous poster hash: 00421...d3c

Skrevet

Faktisk, til hennes forsvar (hun er ikke meg altså :P) Jeg har selv vært kjempe redd for det samme og var helt overbevist om at jeg hadde fått noe krypdyr og egg inni der nede.
Etter en sommer med mye rusmidler (som åpenbart var triggeren til paranoiaen min) taklet jeg ikke å sitte på stranda om jeg så et krypdyr for jeg var overbevist om at det ville krype inn i meg, og etter et korttenkt bruk av en gjenstand jeg brukte som dildo en kveld, som stod i baderomsskapet som sikkert hadde masse bakterier på seg (slik det f.eks blir bakterier i den søla som legger seg rundt såpen på vasken) drømte jeg at det klakk egg inni meg og dyrene bare øste ut av fitta mi.
Jeg klødde og kilte i månedsvis på hele kroppen og spesielt der nede, og når jeg feks kjente det på armen tenkte jeg at nå kryper dem rundt i huden og blodet mitt.

Det var seriøst HELT jævlig, så jeg greier ikke å se av innlegget hennes på lommelegen siden jeg faktisk har hatt noia for det samme selv. Jeg gikk til 5 forskjellige gynekologer, smørte meg inn med alt mulig klødempende, fikk allergitabletter og alt mulig. Men det hele gikk over når jeg begynte på "hodemedisiner".

Anonymous poster hash: c899f...362
Skrevet

greier ikke å LE av innlegget hennes skulle det stå *

Anonymous poster hash: c899f...362
Skrevet

Og hun er 27 år gammel???

Skrevet

"Til opplysning kan jeg med hånden på hjertet meddele her (som kanskje dere synes er ønskelig eller relevant i denne henvendelse) på at jeg aldri i mitt liv har prøvd noen som helst påvirkende narkotiske stoffer/tabletter/sprøyter."  :plystre: 

Anonymous poster hash: 6082d...c04
  • Liker 3
Skrevet

Jeg mener jeg har leste/sett på tv at det var et lite innsekt som hadde kommet inn gjennom øret og boret seg vei helt frem til hjernen...  :sjenert:

Skrevet

"ha det bra". 😂

Anonymous poster hash: 083ef...1e2

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂😂👍🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...