Gå til innhold

Fins det noen her inne som trives som singel i det hele tatt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ikke vert singel så altfor lenge, 5 mnd ca men jeg har alltid trives i mitt eget selskap. :danse:

Jeg har bare vert samboer en kort periode på 6 mnd i mitt "voksne" liv og det var veldig greit det altså men merker godt at jeg trenger en del space og egentid.

Kanskje det forandrer seg når man finner den rette..? :vetikke:

Jeg elsker å styre min egen timeplan,hva jeg skal spise og hva jeg skal se på tv og når jeg skal gjøre husarbeid!  :nigo:

Jeg har alltid sagt at den perfekte mannen har reisejobb ! 

Hvor han er hjemme en stund og borte en stund !  :fnise:

Da får man alenetid og mulighet til å savne personen litt,noe som jeg tror er veldig viktig i et forhold ...

Såklart så savner man jo en å dele ting med,og jeg gleder meg til det skjer ! 

Men samtidig så er jeg litt redd for at min "independence" kommer til å være en kneik å komme over.. !

Endret av BethD
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trives også godt som singel. Elsker å styre min egen timeplan, og å legge masse tid og energi i det jeg liker best å gjøre. Bodde med en mann i fire år og syntes det var helt topp, men har ikke noe stort behov for å gå tilbake til det igjen. Skjer det, så er det fordi jeg finner en mann jeg ikke har lyst til å leve uten, ikke fordi jeg er lei av å være singel.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er ganske lik deg. x-samboeren min jobbet på sjøen og var borte en mnd av gangen. det var sykt deilig. Vis jeg skal ha ny samboer så vil jeg foretrekke at han jobber på den måten. Elsker alene tid å gjøre som jeg vil . 

Anonymous poster hash: d03b3...c4d
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er singel og trives veldig. Litt manko på kos og sex da. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er singel og trives veldig. Litt manko på kos og sex da. 

Ja,det er den mørke siden av medaljen  :jolie:

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Trivdes bra som single, men har det ennå bedre med min nåværende kjæreste. Pga av jobb ses vi imidlertid kun i helgene, og vi har begge behov for alenetid/tid med venner. Synes det er fint når man får tid til å savne hverandre litt.

Skrevet

Jeg trives godt som singel, alltid gjort, og vil ikke bytte med mindre jeg får det enda bedre i et parforhold.

Gjest Sådetså
Skrevet

Hiver meg på toget jeg også. 

Hadde noen tøffe måneder etter ett endt samboerforhold, men ser nå at jeg har det mye bedre alene. Har noen perioder hvor jeg kjeder meg men finner alltid noe å gjøre. 

Det å kunne bestemme selv hva man skal bruke tiden sin på er herlig.

Skrevet

Jepp jeg har vært singel i 4 år og ikke hatt sex på 1 år og trives veldig godt sånn.
Syntes det er slitsomt å være tvunget til å ha noen å forholde seg til hele tiden og ta hensyn til hele tiden, får mye mere tid til mine egne lidenskaper og hobbyer, og slipper det mentale mindfuck stresset med å være forelsket og ha noen forelsket i seg som dermed har forventninger til deg.

Anonymous poster hash: 19382...0ed
  • Liker 1
Skrevet

Tja. Har jo alltid bodd alene, er forsåvidt vant til det, og det meste av det jeg driver med er soloting, men det blir jo litt ensomt iblant da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var "evig singel" til jeg var 33. Jeg trivdes godt som singel, antageligvis derfor jeg var det så lenge. Jeg er introvert, og har alltid vært en "ensom ulv" og likt meg best i eget selskap, med enmannaktiviteter som lesing og pusling og slikt. 

Nå har jeg truffet en mann som faktisk gjør det bedre å være samboer enn singel, utrolig nok ;) Antageligvis fordi han også er introvert, med behov for stillhet, ro og alenetid, og synes det er helt glimrende å tilbringe tid sammen i hver vår ende av sofaen med hver vår bok, i dønn tystnad timesvis i strekk. 

Anonymous poster hash: 14133...8bc
  • Liker 5
Skrevet

Godt å se at noen trives som single.. Jeg er livredd for å ende opp alene! Ser ikke for meg at det kan være fint på noen som helst måte.. Føler meg fri nok i samboerforholdet og føler ikke jeg får for lite alenetid :) Å være singel er nesten blitt en frykt for meg, fordi jeg trives så godt i forhold :P 

Anonymous poster hash: 48a64...c0b
Skrevet

Sour Grapes.

In an old fable by Aesop, a hungry fox noticed a bunch of juicy grapes hanging from a vine. After several failed attempts to reach the grapes, the fox gave up and insisted that he didn't want them anyway because they were probably sour. 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Sour+Grapes

Skrevet

Er også ganske redd for  å ende opp alene,samtidig som jeg på en måte har innsett at det kanskje blir en realitet..

Jeg prøver å forberede meg på det,så blir det kanskje ikke så galt..:)

Skrevet

Sour Grapes.

In an old fable by Aesop, a hungry fox noticed a bunch of juicy grapes hanging from a vine. After several failed attempts to reach the grapes, the fox gave up and insisted that he didn't want them anyway because they were probably sour. 

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Sour+Grapes

Skjønner ikke helt...

Prøver du å si at jeg lurer meg selv til å trives som singel fordi jeg ikke får meg kjæreste ? 

Skrevet

Trives godt som singel, men gjerne med en eller annen interesse på gang. Liker å være alene og styre min egen hverdag, men en sms og et møte i ny og ne er kos.

• Liker 2
Skrevet

En ting er å være singel og ha det litt tøft pga ensomhet i perioder, det er uansett å foretrekke fremfor å være i et dårlig forhold. 

Skrevet

Trives godt som singel, men gjerne med en eller annen interesse på gang. Liker å være alene og styre min egen hverdag, men en sms og et møte i ny og ne er kos.

Enig i den :)

Skrevet

En ting er å være singel og ha det litt tøft pga ensomhet i perioder, det er uansett å foretrekke fremfor å være i et dårlig forhold. 

Kunne ikke vert mer enig !

Har fremdeles et ekstremt usunt forhold friskt i minne, og jeg er så glad for at jeg er ute...!

Skrevet

Skjønner ikke helt...

Prøver du å si at jeg lurer meg selv til å trives som singel fordi jeg ikke får meg kjæreste ? 

Ikke nødvendigvis deg, men at det gjelder en del av de single er jeg ikke i tvil om. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...