Gå til innhold

Blir 130 kvm for lite?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer jo ikke bare an på hva man strengt tatt behøver, men hva man selv ønsker. Vi har 120 kvm, og ønsker oss større. Vi ønsker to barnerom, minst ett gjesterom og helst et lekerom. I tillegg vil vi ha stor hage og utsikt. 200+ er passe for oss.

Det som ikke er viktig for oss er å bo midt i sentrum, noe vi aldri hadde hatt økonomi til om vi vil ha drømmehuset. Hadde det vært veldig viktig hadde vi nok fint klart oss på mindre enn 130, men etter våre ønsker og behov i dag er det ikke nok.

Anonymous poster hash: f1360...007

Nei, selvfølgelig kommer det ikke an på hva man strengt tatt behøver, fire personer trenger jo ikke 130 kvm. Jeg er enig i at hvis man ønsker å kjøpe noe større er det ikke noe i veien for det. Men som svar på TS sitt spørsmål, vil jeg si at nei, 130 kvm er absolutt ikke lite.

Anonymous poster hash: b9f62...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for mange svar! :-)

Manglet 10 kvm der, det utgjør kanskje ikke så mye...

Nå bor vi i ei leilighet på 80 kvm. Her er det kun soverom, så jeg føler nesten at alt er bedre enn dette.

Det neste huset vi ønsker oss (ut i fra planløsning) er et på 186 kvm med 4 (+1) soverom, og det ser digert ut.

Prisforskjellen på kun byggesett uten montering er på ca 250.000.

Anonymous poster hash: 2fbd4...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor vi i ei leilighet på 80 kvm. Her er det kun soverom, så jeg føler nesten at alt er bedre enn dette.

Det neste huset vi ønsker oss (ut i fra planløsning) er et på 186 kvm med 4 (+1) soverom, og det ser digert ut.

Altså, huset er 140 kvm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

** kun to sov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...