AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg vet ikke om det er noe galt med meg, men jeg var i et forhold i 2,5 år og det ble slutt for 1 år sia. Dette er jeg veldig glad for. Og tiden etterpå ville jeg være singel. Men nå begynner jeg å kjenne på savnet etter en kjæreste. Det er flere gutter som er intr i meg, men jeg vet bare ikke om de er min type? Eksen min var utro så jeg er virkelig redd det skal skje igjen. De guttene som er intr i meg er sånne som er tvers gjennom snille og jeg tror de hadde vært gode kjærster, men jeg føler ikke at jeg liker dem som noe mer enn venner... Burde jeg bare prøve å se om det evt kommer noen følelser? Det jeg også lurer litt på er: Han ene var jeg litt intr i helt i starten, til jeg innså at han likte meg tilbake og da bare forsvant alt med en gang. Føler jeg mister interessen når jeg vet at jeg kan få personen, er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: 05351...e24
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Det høres ut som om du faller for det motsatte av nice guys. Typer med barbert hode, muskler og tribals-tatoveringer. Da nytter det ikke å være en fyr som har alt på stell, og som faktisk ville vært der for deg - og som deler din oppfatning av utroskap. Jeg er en sånn type selv, og jeg føler ofte at jeg kommer til kort fremfor en muskelbunt som har seg med alle, banner, raper, ler av likestillingen og gjerne er slem mot dama si. Anonymous poster hash: dfb2e...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Det høres ut som om du faller for det motsatte av nice guys. Typer med barbert hode, muskler og tribals-tatoveringer. Da nytter det ikke å være en fyr som har alt på stell, og som faktisk ville vært der for deg - og som deler din oppfatning av utroskap. Jeg er en sånn type selv, og jeg føler ofte at jeg kommer til kort fremfor en muskelbunt som har seg med alle, banner, raper, ler av likestillingen og gjerne er slem mot dama si. Anonymous poster hash: dfb2e...6fb Kan du ikke få deg muskler og tribals OG være snill og grei? Anonymous poster hash: 48cc0...b45 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Det høres ut som om du faller for det motsatte av nice guys.Typer med barbert hode, muskler og tribals-tatoveringer. Da nytter det ikke å være en fyr som har alt på stell, og som faktisk ville vært der for deg - og som deler din oppfatning av utroskap. Jeg er en sånn type selv, og jeg føler ofte at jeg kommer til kort fremfor en muskelbunt som har seg med alle, banner, raper, ler av likestillingen og gjerne er slem mot dama si. Anonymous poster hash: dfb2e...6fb Herregud for en latterlig atigmatisering av tattooverte muskuløse mennesker. Den snilleste jeg har vært sammen med var nettopp en slik.Anonymous poster hash: 8bc61...9da
Gjest Medmon Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Ts her! nei jeg styrer unna de som virker som playere. muskler betyr ingen ting for min del, og tatoveringer er i utgangspunktet ikke noe jeg liker,men skulle en gutt jeg liker ha det så er det ok. Jeg vil ha en snill gutt som vil bruke tiden sin med meg og en jeg vet jeg kan stole på. Men gutten må kunne ha sine meninger og ikke være sånn "ja-fyr" som er enig i alt jeg sier. Men burde jeg prøve med en av de som er intr i meg?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Du tror ikke problemet er at du skriver "intr" da? Merker jeg sliter litt med det allerede. Står veldig i kontrast til resten av språket ditt, som ikke bærer SMS-preg i det hele tatt. Anonymous poster hash: 48cc0...b45 1
Sannerlig Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Jeg vet ikke om det er noe galt med meg, men jeg var i et forhold i 2,5 år og det ble slutt for 1 år sia. Dette er jeg veldig glad for. Og tiden etterpå ville jeg være singel. Men nå begynner jeg å kjenne på savnet etter en kjæreste. Det er flere gutter som er intr i meg, men jeg vet bare ikke om de er min type? Eksen min var utro så jeg er virkelig redd det skal skje igjen. De guttene som er intr i meg er sånne som er tvers gjennom snille og jeg tror de hadde vært gode kjærster, men jeg føler ikke at jeg liker dem som noe mer enn venner... Burde jeg bare prøve å se om det evt kommer noen følelser? Det jeg også lurer litt på er: Han ene var jeg litt intr i helt i starten, til jeg innså at han likte meg tilbake og da bare forsvant alt med en gang. Føler jeg mister interessen når jeg vet at jeg kan få personen, er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: 05351...e24 Høres ut som for meg, at du ble såpass såret at kroppen din fortsatt er full av forsvarsmekanismer. Det at du mister interessen når han viser sin, har med mer at du liker som alle å bli lagt merke til, bli elsket flørtet med, sett osv, men reaksjonene dine tilsier at du ikke er klar for et forhold enda. Synes du heller skal gi deg litt mer tid. Tid til å tenke over at det ikke var din feil at han var utro, men at du kan være stolt over at du var du, mer kan du ikke være, og gå videre med å finne forståelsen av at alle menn ikke er sånn som han, og en dag møter du nok en du er klar for, på alle vis. I mellomtiden, kan du jo være ops på at du kanskje sårer noen av de som viser interesse for deg, ved at du ikke er helt klar enda, og kanskje forsøke være litt åpen med hvordan du har det med noen du stoler på i familie el lign. Tror du kan behøve noen gode samtaler, så du lettere kan orientere deg i området forhold, følelser, sex og flørting, uten at du går over noen grenser og blir nummen når kroppen din beskytter seg når noe blir for sterkt.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #8 Skrevet 11. august 2015 Nei det er ikke noe galt med deg, du er nok redd for å bli såret og derfor trakk du deg unna når han du likte litt, begynte å like deg. Det er også viktig å være litt kresen og ha is i magen når det kommer til hvem man velger som kjæreste, selvom det er mange bra gutter der ute så betyr ikke det at alle de er perfekt match for deg. Bare å vente til den som gir deg riktig følelse dukker opp, men pga du kanskje har satt litt emosjonelle sperrer i deg selv så kan det være bra å gi de guttene du nevner en sjanse til å lære deg å kjenne dem bedre, så kanskje du blir tryggere på de og klarer å se på de på en romantisk måte etterhvert Anonymous poster hash: 222d1...640
Gjest Medmon Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Ts her.Takk for svar! Er helt over eksen min,og skulle så ønske at det ble slutt mye tidligere. Jeg har møtt noen jeg liker,men da blir det litt sånn som meg, at de da ikke er intr lenger. (Grunnen til at jeg skriver intr er kun fordi jeg er lat og ikke orker å skrive hele ordet.) For det kan jo hende det kan dukke opp følelser etterhvert?!? men er jo litt redd for å såre fyren hvis det viser seg at det ikke skjer noe på følelses fronten. Og jeg vil ikke såre noen!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Ts her.Takk for svar! Er helt over eksen min,og skulle så ønske at det ble slutt mye tidligere. Jeg har møtt noen jeg liker,men da blir det litt sånn som meg, at de da ikke er intr lenger. (Grunnen til at jeg skriver intr er kun fordi jeg er lat og ikke orker å skrive hele ordet.) For det kan jo hende det kan dukke opp følelser etterhvert?!? men er jo litt redd for å såre fyren hvis det viser seg at det ikke skjer noe på følelses fronten. Og jeg vil ikke såre noen! enten så er man intr. eller så er man ikke! du kan ikke prøve å være med noen bare for å SE om følelsene dukker opp. jeg mener det burde være full klaff fra starten og fra begge sider. finnes selvfølgelig de som får følelser etterhvert, så jeg skal ikke si det burde være sånn for alle. eneste jeg vet er at jeg sliter med å få følelser for andre, og også trekker meg unna når de er intr. har prøvd å få følelser etterhvert jeg også, men det ender bare med mer drama og unødvendigheter. har ofte gått 2-3 år singel før jeg faktisk har falt pladask og ikke villet annet enn å gå inn i et forhold med den personen. ikke tving fram følelser som ikke er der, det kommer helt av seg selv når den rette dukker opp kjør på, dra på dates og prøv deg fram.. plutselig dukker det opp noen som er helt rett for deg! Anonymous poster hash: 8061c...2bb
Gjest Medmon Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Problemet er at den gangen han var intr. og jeg avviste han var at jeg akuratt hadde blitt singel og da ville jeg være det. Derfor endte det opp med vennskap istedet, og det skal jo litt til før man ser en annen som kjæreste materiale når man har sett på han som en venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå