AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Hvilken vognpose anbefaler dere til høst vinter ved soving i sportsbag? Må jeg ha en som er tilpasset vognen, eller går det greit å kjøpe en universal? Anonymous poster hash: 67011...8fd
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 I og med at det ikke er alle vognmerker som har tilpasset vognpose, så må det da gå helt greit med hvilket som helst merke. Anonymous poster hash: 351b8...447
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Vi har en voksipose som vi har vært veldig fornøyd med. Ble med til soving i barnehagen etterhvert. Sov i den til hun var 2,5år. Deilig at hun ikke trenger ha så mye klær på seg oppi der. Anonymous poster hash: 0254e...092
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Vi har kjøpt voksi urban. Har ikke testet den enda, men vet mange er fornøyd med den
Gjest Runforit Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Her ble det Voksi Urban da den ble kåret som best i test og baby kan ha den i flere år
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #6 Skrevet 12. august 2015 Easygrow Hopd og Voksi urban er begge gode poser. Voksi har ull i bunnen og noen mener den er litt mindre klam enn en ren dunpose (som Easygrow hood er), men i en kjølig høstluft så blir man ikke klam uansett, hvis barnet er kledd riktig. Jeg vil si de er tilnærmet likeverdige, og ville gått for den vognposen du finner billigst. Jollyroom har hatt salg på Voksi nå, men vet ikke om det fortsatt gjelder. Og på finn.no selger noen brukte vognposer, men vær pbs på at ulldelen til Voksi ikke kan vaskes i vaskemaskinen, men må på rens, så dersom du kjøper voksi urban brukt så må du betale for rens. Dundelen kan vaskes i vaskemaskin. Det gjelder Easygrow Hood også, siden den er en ren dunpose kan hele vaskes i vaskemaskinen med ullvaskemiddel.Anonymous poster hash: d4e81...56a
Tss Skrevet 12. august 2015 #7 Skrevet 12. august 2015 Her har vi Voksi City! Fornøyd med den hittil Valgte den istede for Urban, da mange var misfornøyd med den, faktisk...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #8 Skrevet 12. august 2015 Her har vi Voksi City! Fornøyd med den hittil Valgte den istede for Urban, da mange var misfornøyd med den, faktisk... Minst like mange er fornøyde med den det er litt smak og behag - men den har faktisk fått best i test av en grunn. Den er også kortere enn Voksi city, som er hele 100cm uten forlengerdel, noe som i de fleste vognbager blir alt for langt. En Emmajunga City Bag Supreme, en populær bagdel, er 79 cm lang. Den nye Mountain Buggy-bagdelen er 80 cm lang. Dvs Voksi city er 20 cm lenger enn bagen, og det vil bli dårlig plass til bena til babyen når den ligger i en så sammenkrøllet vognpose som det den vil bli. Voksi urban er bare 85 cm lang uten forlengerdel, og passer godt i vognbager med en innerlengde på 75-80cm, uten å krølle seg så mye at babyen får dårlig plass. En easygrow hood er 98cm, og min erfaring er at også den krøller seg mye i en vognbag, men om man har en bag på 85cm går det nok bedre. Anonymous poster hash: d4e81...56a
Favole Skrevet 12. august 2015 #9 Skrevet 12. august 2015 Vi er veldig fornøyde med easygrow hood vi har også voksi urban som har blitt mest brukt i barnehagen, men liker den ikke noe særlig så til vinteren blir det easygrow der også
Tss Skrevet 12. august 2015 #11 Skrevet 12. august 2015 Minst like mange er fornøyde med den det er litt smak og behag - men den har faktisk fått best i test av en grunn. Den er også kortere enn Voksi city, som er hele 100cm uten forlengerdel, noe som i de fleste vognbager blir alt for langt. En Emmajunga City Bag Supreme, en populær bagdel, er 79 cm lang. Den nye Mountain Buggy-bagdelen er 80 cm lang. Dvs Voksi city er 20 cm lenger enn bagen, og det vil bli dårlig plass til bena til babyen når den ligger i en så sammenkrøllet vognpose som det den vil bli. Voksi urban er bare 85 cm lang uten forlengerdel, og passer godt i vognbager med en innerlengde på 75-80cm, uten å krølle seg så mye at babyen får dårlig plass. En easygrow hood er 98cm, og min erfaring er at også den krøller seg mye i en vognbag, men om man har en bag på 85cm går det nok bedre. Anonymous poster hash: d4e81...56a Har emmaljunga mondial duo de lux og posen passer perfekt At den har fått best i test har egentlig ikke så mye å si, da folk likevel erfarer forskjellig.
Gjest Skrevet 12. august 2015 #12 Skrevet 12. august 2015 Jeg har hatt Voksi Urban, Voksi City og Easygrow Ono. Voksi City er definitivt favoritten min, og den vi brukte mest og lengst. Den holdt minsten varm på kalde dager, men gjorde han ikke unødvendig svett på varme dager. Den passet hele vognperioden uten at vi måtte ta i bruk forlengerdelen. Når han lå i bag på vinteren var han så bitteliten at det ikke gjorde noe at posen var litt lang for baggen. Jeg bare dyttet det som var for langt inn i posen om du forstår, da ble det ikke så mye luft å varme opp nederst i posen heller. Den passet også godt i alle vognene jeg byttet mellom- alt fra Simo Kombi til Mountain Buggy til Quinny Zapp Xtra ++.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #13 Skrevet 13. august 2015 Odenwalder! Har aldri trengt noen forlenger og jeg tror den passer til alle vogner. Vi har Urban Jungle Mountain Buggy og den passer ihvertfall perfekt til den. Anonymous poster hash: 57232...df7
lemon-aid Skrevet 13. august 2015 #14 Skrevet 13. august 2015 Vi hadde vognpose fra Easygrow. Den er knallgod - og veldig varm
lemon-aid Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 Vi hadde vognpose fra Easygrow. Den er knallgod - og veldig varm Den kommer også med forlenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå