Leviin Skrevet 13. september 2004 #1 Del Skrevet 13. september 2004 Hadde lyst til å si hei, siden jeg sniker litt rundt her i prøverforumet.. Føler meg vel så hjemme her med mine "greier", som under kropp/helse, for det er jo her "kompetansen" er... ...og jeg håper jo på å kunne flytte inn på ordentlig her en dag... Jeg er altså ikke aktiv prøver pr i dag, men uten å gjøre dette innlegget så langt, er jeg i en situasjon der jeg vet at ikke alt er helt som det skal med sykluser o.l. Har diskutert diverse med gynekolog og sitter faktisk her i dag og regner med å få telefon ang. prøvesvar. Har fått undersøkt hormonnivået mitt med tanke på om jeg i det hele tatt har eggløsning. Uregelmessig menstruasjon det siste året, som før i tiden (uavhengig av piller) var klokketro. Kunne også kjenne EL på kroppen før, det har jeg ikke opplevd mer enn to-tre ganger det siste året... Vel det var meg... så da vet dere at jeg sniker rundt her og leser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. september 2004 #2 Del Skrevet 13. september 2004 og snik i vei du! Håper du får orden på syklusene dine, greit at de funker før du setter igang for alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå