AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Jeg har lyst til å svømme for treningsens skyld. Hvor kan jeg gjøre dette i Bergen? Man har jo ADO, men der er det grisedyrt.. 130 kr i helgene er mye, og i ukedagene stenger de for tidlig til at jeg får svømt mer enn noen få lengder, og det betaler jeg ikke 110 kr for. Jeg har prøvd å finne informasjon om mulighetene for bydelssvømming, men finner lite informasjon om åpningstider og priser. Jeg er ikke student, så får ikke svømme på Studentsenteret. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 08551...d1d
Silfen Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Stemmemyren, åstveit, altså alle de små, lokale hallene. Prisinfo nede på siden her: https://www.bergen.kommune.no/politikk/budsjett/avgifter-og-gebyrer/article-119189
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Takker Vet du hvor jeg kan finne åpningstidene for bydelshallene? Jeg har søkt på navnene der, men det nærmeste jeg kommer er at de har sommerstengt, ikke noe om hva tidene er når de har åpent. Og så fikk jeg opp en del artikler om at de hadde stengt bydelsbassengene for publikumssvømming? Anonymous poster hash: 08551...d1d
Silfen Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 De er stengt til 31. august. Jeg husker dessverre ikke åpningstidene, men det er iallfall fra tidlig av.
Silfen Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Men jeg fant:https://www.bergen.kommune.no/bk/multimedia/archive/00221/_pningstider_vinter_221235a.pdf
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Takk :D Og tider forbeholdt voksne? Jatakk! (nei, jeg hater ikke barn, jeg bare synes det er enklere å få treningseffekt av svømmingen når det ikke er unger som padler omkring i hele bassenget). Anonymous poster hash: 08551...d1d
Silfen Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Takk :D Og tider forbeholdt voksne? Jatakk! (nei, jeg hater ikke barn, jeg bare synes det er enklere å få treningseffekt av svømmingen når det ikke er unger som padler omkring i hele bassenget). Anonymous poster hash: 08551...d1d De pleier uansett ha områder avstengt for mosjonssvømming, selv når det er åpent for alle.
Maximillian Cohen Skrevet 11. august 2015 #8 Skrevet 11. august 2015 Selv syns jeg Osbadet er det beste. Det er riktig nok ikke i Bergen, men om en har bil er det ikke så alt for langt unna. Der er det reint, det passer både barn og voksne med 2 godt oppvarmede barnebasseng (+ to vannsklier) og avgrenset område for mosjon i "hovedbasseng", de har ikke sommerstengt, og det er sjeldent for mye folk der...og i så fall holder de fleste seg i barnebassenget. 100 kr ukedager, 120 kr helg for voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå