Gå til innhold

Ler du når du debatterer på KÅGE?

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg tar meg selv i å le noen ganger, enten av morsomme innlegg eller av idiotiske innlegg/brukere. Jeg synes bare det er festlig med enkelte debatter! Jeg forsøker selvsagt, så godt jeg klarer, å kamuflere slikt når jeg skriver innlegg... Men hva med deg, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hender jeg blir spydig også. 

Skrevet

Hehe, jeg er litt enig! Pleier som regel å svare det jeg vil.

Betente krangler om problemstillinger jeg aldri har unnet en tanke selv er favoritten!

Skrevet

Jeg ler av og til av mine egne innlegg når jeg skriver noe på spissen på en sint måte. Tenker at kanskje noen ser hva jeg prøver å gjøre, men de fleste tar det veldig seriøst. Men man kan skrive ting på en idiotisk eller tåpelig måte for å tvinge frem visse måter å tenke på hos leseren og manipulere frem en ønsket reaksjon/ refleksjon.

Anonymous poster hash: f7da3...65b
  • Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Jupp, av og til sitter jeg her og ler så hele sofaen rister. Enkelte brukere behersker bare den noe dulgte ironien så mesteraktig at det er en sann fryd å lese innleggene deres. Andre brukere er noen småtroll, og selv om man strengt tatt ikke burde fore dem, så er det tidvis god underholdning. 

Gjest The damned
Skrevet

Ja,kan til og med synes det er litt morsomt å skrive litt sure innlegg av og til. Dessverre er de ikke sure nok,så jeg får ingen kraftige reaksjoner. Noe som hadde vært litt morsomt i tåpelige diskusjoner.

Av og til ler jeg litt av meg selv når jeg faktisk blir irritert av teite tråder,innlegg og brukere her inne :)

At det er mulig liksom.

Så ja det er mye man ikke ser når man debatterer på nett.

Skrevet

Ler mye. Spesielt når brukerne ikke skjønner ironi og parodi.

Anonymous poster hash: 66428...d43

Skrevet

Jeg ler av og til av mine egne innlegg når jeg skriver noe på spissen på en sint måte. Tenker at kanskje noen ser hva jeg prøver å gjøre, men de fleste tar det veldig seriøst. 

Anonymous poster hash: f7da3...65b

Å sette ting på spissen er farlig på KG, det er noen brukere her som tar alt fryktelig bokstavelig!

Min humor er så knusktørr og krass at det skjer relativt ofte at brukere tror jeg har hisset meg ordentlig opp når jeg sitter her og flirer for meg selv imens jeg skriver.

Ler ofte høyt av KG, det er noen brukere her som tar mye på kornet, og så har man jo alle de ufrivillig morsomme menneskene og de rare situasjonene og problemstillingene som kommer opp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...