Gå til innhold

Noen som har positive erfaringer med swinging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser for meg at det kan oppstå sjalusi og usikkerhet. At det ødelegger forholdet.

Eller styrker det parforholdet å ha sex med andre?

Anonymous poster hash: 92954...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser for meg at det kan oppstå sjalusi og usikkerhet. At det ødelegger forholdet.

Hvorfor skulle det styrke parforholdet?

Anonymous poster hash: f4dfd...e16

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skulle det styrke parforholdet?

Anonymous poster hash: f4dfd...e16

Fordi man får leve ut fantasiene sine sammen med den man elsker, istedenfor at noen er utro og bedrar?

• Liker 1
Skrevet

Fordi man får leve ut fantasiene sine sammen med den man elsker, istedenfor at noen er utro og bedrar?

Jeg har vert sammen med et par som hadde det sånn :-)

De er virkelig skjønne og lever ut fantasiene sine sammen.

Jeg er singel men om jeg skal gifte meg igjen skal det bli med en mann jeg kan ha sex med andre sammen med

Anonymous poster hash: 4911c...a45

Gjest Coolaid
Skrevet

Dersom man må bringe andre inn i forholdet ellers oppleve at en partner er utro så er det noe grunnleggende galt med forholdet og menneskene i det. 

I stedet for at noen er utro og bedrar du liksom.... 

Skrevet

Jeg har vært på swingersklubb med min kjæreste. Og vil si det ga mer smak! Vi har et flott sexliv, men det er jo spennende og treffe likesinnede. At vi stoler sånn på hverandre og tør å slippe hverandre litt fri. Jeg vet at han blir med meg hjem når jeg vil gå. Det er stor forskjell på sex og kjærlighet.

Er litt vanskelig å forklare, men for oss funket dette knall. Vi skal inn på klubben igjen samme helg som vi er på sexhibition. Gleder meg! :D

• Liker 2
Skrevet

Bestevenninnen min og mannen hennes swinger. For dem er det en fin måte å leve ut fantasier på, og det var virkelig noe som reddet forholdet deres. De ble som nyforelska etterpå. Good for them, tenker jeg da.

Samtidig så har jeg en bekjent som gikk fra mannen sin og deres felles barn for å bli sammen med swingerpartneren - og har i ettertid fått barn med han her også. 

• 4 måneder senere...
Skrevet

har lyst å prøve, men men...

Skrevet
Et øyeblikk siden, Natalia74 skrev:

har lyst å prøve, men men...

Jeg også...

Skrevet

Hadde vært morsomt, men som gift tror jeg ikke vi hadde klart oss så bra i etterkant. Jeg får holde meg til en mann :humpe:

Skrevet
1 time siden, Betti skrev:

Hadde vært morsomt, men som gift tror jeg ikke vi hadde klart oss så bra i etterkant. Jeg får holde meg til en mann :humpe:

kanskje lurt å prøve med noen som man kjenner ikke f.eks på ferie

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 10.8.2015 at 0.24, AnonymBruker skrev:

Vi ble kjent med en mann på nettet som kom hjem til oss en helg. Han råknullet dama mi mens jeg så på.Det var sykt opphissende, men må også innrømme det var litt spesielt å se en annen mann knulle dama mi. Det var en slags liten vond følelse, samtidig som det var godt.

Anonymkode: 99fc8...444

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ble kjent med en mann på nettet som kom hjem til oss en helg. Han råknullet dama mi mens jeg så på.Det var sykt opphissende, men må også innrømme det var litt spesielt å se en annen mann knulle dama mi. Det var en slags liten vond følelse, samtidig som det var godt.

Det er ikke swinging men cuckolding.

• Liker 3
Skrevet

Skremmescenario fra virkeligheten (gjelder bare clubbing): En traff på sin onkel der (kunne kanskje vært verre - foreldrene!) og en annen traff på sin fiende-eks - og tenk på dem som er klubb-medlem sammen og så blir det slutt på en fæl måte - må ødelegge den muligheten.

Ellers er jo folk forkjellige, for noen er sex så altomfattende at det blir en del av livsstilen å swinge. Så lenge man ikke skader andre er alt tillat. Men man skal virkelig sette seg inn i ting før man prøver det. De fleste mislykkede eksempler er folk som kaster seg uforberedt inn i den slags.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Maus skrev:

Det er ikke swinging men cuckolding.

Ja, men dog samme temaet med sjalusi og usikkerhet.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men dog samme temaet med sjalusi og usikkerhet.

Det er på ingen måte poenget ved swinging. Da har du misforstått.

Jeg kjenner noen par som driver med partnerbytte/ swinging. Det handler om å sammen og under trygge forhold leve ut og dele seksuelle fantasier, og jeg tror det har styrket dem som par og at sexlivet deres fikk en ny oppblomstring av dette.

Jeg kan selv tenne på å se og bli sett, og har selv tenkt på trekant, men partnerbytte tror jeg ikke er min ting. Utelukke det helt skal jeg derimot ikke, det hadde dog først vært aktuelt å prøve dersom det var snakk om et svært langt forhold og noe begge ønsket.

Anonymkode: 40d93...023

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...