Gå til innhold

Jeg dreit meg ut og er så flau

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fest i helgen hvor en gutt jeg har vært på et par "dates" med var. Det var min vennegjeng og hans vennegjeng som var der. Det ble litt mye på meg og jeg vet jeg ble veldig innpåsliten på han. Men nå fikk jeg vite at jeg tydeligvis hadde kastet opp på han da han prøvde å legge meg fordi jeg var så full. Og at han måtte låne bukse av kompisen hans som vi var hos. Han var borte dagen etter da jeg våknet og jeg sendte han en melding på søndag hvor jeg sa det ble litt mye og unnskyldte meg hvis jeg var litt innpåsliten (men da visste jeg ikke om spyinga). Han var veldig kort med meg da, sa han var sliten og måtte legge seg. Han har sendt meg melding hver dag siden vi begynte å prate, bortsett fra idag. Jeg er så sykt flau for at jeg spydde på han, er det dårlig tegn at han ikke har tatt kontakt?

Jente 23

Anonymous poster hash: b4efe...eb7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det gå et par dager før du tar kontakt og ro ned på drikkingen neste gang.

• Liker 5
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Å spy på noen når man er skikkelig dritings er da ikke flaut. Det sier jo seg selv at slikt skjer.

Skrevet

Gjort er gjort :) Liker han deg godt nok så klarer han å glemme den episoden.

• Liker 2
Skrevet

Ahh... den som bare var 18 år igjen og hadde slike type bekymringer som deg ts :)

Da hadde verden vært verdt å kose seg med igjen.

Ikke legg så mye vekt på noe sånt - det der kalles ikke en flause, eller en bekymring så snart du runder 27-28 :)

Anonymous poster hash: 2df82...7bc
  • Liker 1
Gjest Morello
Skrevet

Pff, har gjort verre ting ^^ 

Vent litt og send han så en melding, tar kanskje litt tid for å varme opp til deg igjen hvis han er prippen, men å spy på noen i fylla er da ikke så farlig. Drikk mindre neste gang og slapp av, du :)

Skrevet

Om dere har sendt mld hver dag over lenger tid kan det godt hende han ikke har noe å snakke om. La det gå et par dager og send noe hverdagslig. Sånn jeg gjør med "daten" min om samtalen dør ut, eller om den av andre grunner stilner. Altså om ikke han sender mld først da.

Vi har snakka daglig over lengre tid, sier seg selv at det ikke alltid er mye å snakke om.

Det at du spydde på han fylla er sånt som kan skje, om han liker deg ødelegger ikke det noe.

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet (endret)

Sånt skjer! Anbefaler denne og kanskje roe litt ned på offensiven fremover når det gjelder fyren din. Om han ikke tåler at du dummer deg litt ut, så var det kanskje ikke dere to allikavel. 

Endret av Sofiesnurr
Skrevet

Hei TS.

Det der går nok helt greit, skal du se:) de aller, aller fleste har flauser som denne på alkohol-kontoen sin, hehe. Men, nå over til noe litt kjedeligere; det KAN jo være (sier ikke at der ER det, men..) at du ikke har fått med deg alt som foregikk rundt omkring på denne festen, og at "daten" din rett og slett ikke syntes det var såååå sjarmerende med hele situasjonen, og eventuelt flørtet litt med en annen dame der? Og om det skulle være tilfellet, så kan jo det forklare hans "lunkenhet" .. Du må huske at DU er flau over noe DU gjorde, kanskje HAN var oppi en situasjon hvor HAN syntes det ble flaut i ettertid.. Hans venner OG dine venner var der..

Jeg sier selvfølgelig IKKE at han måå ha gjort noe, men at det er en mulighet..

En annen mulighet er jo at han faktisk var sliten, skikkelig:) Noen blir seriøst fyllesyke om de drikker (inkl meg selv,hehe) og da kan det bare være godt å få være litt i fred uten at det betyr noe som helst:)

Og du? Dersom han skulle ha rotet med noen andre, så er det ingen verdens undergang!! Da bare endte denne datingenhelt naturlig i avklaring.. Stå på videre, svelg en fest-kamel og gå videre :)

Skrevet

Ikke vær flau over det. Jeg kasta opp på pikken til en jeg var forelsket i.
Vi ler av det i dag.

Anonymous poster hash: 6c2e4...fa2
Skrevet

Det er ikke sikkert det var det at du spydde på han som gjorde at han var avmålt. Du kan jo ha sagt eller gjort noe annet han reagerte på, men som du ikke husker. 

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle sende han en melding ikveld, men før jeg fikk gjort det sendte han meg en melding. Han skrev en ganske søt melding hvor han sa han var fadder denne uken, men at han ikke hadde glemt meg :rodmer: Han ba meg også med på kafe på lørdag (jeg elsker å gå på kafe forresten). Selv om jeg ikke husker alt fra den kvelden, håper jeg dette tyder på at jeg ikke gjorde eller sa noe dumt, eller at han klarer å overse det :)

- TS

Anonymous poster hash: b4efe...eb7
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...