AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Er det noen her inne som har fått barn via kunstig inseminering og som er alene om barnet / kjenner noen som har det? Hvordan gikk dere frem, hva fortalte dere venner og familie- og ikke minst barnet og barnets venner.. Jeg abonnerer på menn som ikke vil ha barn .. Først en jeg var sammen med i 6 år , og nå har jeg truffet en som virker strålende fornøyd med tilværelsen uten barn. Jeg vet å få et barn slik jeg tenker vil avlive forholdet vårt , men føler likevel det er verd det.. Så får jeg heller finne drømmeprinsen komme etterpå..Anonymous poster hash: eb4a4...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Er i prosessen nå, har hatt to forsøk som dessverre var mislykkede, skal snart ned for tredje gang. Bruker ikke Stork, men en annen dansk klinikk. Jeg har fortalt om dette til mine nærmeste venner, og har bare fått positive tilbakemeldinger. Siden jeg ikke har noe barn enda har jeg ingen egen erfaring med å fortelle barnet, men jeg har lest en del om det. De aller fleste anbefaler å være ærlig, og å fortelle så tidlig som mulig. Jeg tenker å fortelle om dette som en godnatthistorie, helt fra før barnet selv har begynt å snakke. Jeg vil at det skal være noe han eller hun alltid har visst, som en naturlig del av sin egen historie. Du kan få kontakt med andre i samme situasjon her: www.fema.no Anonymous poster hash: 75387...014 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Vet om ei som har gjort det. Hun er singel, dro til en klinikk i utlandet og ble gravid på første forsøk. Hun har vært åpen til alle om at ungen er donorbarn, og har såvidt jeg vet ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det. Barnet er lite ennå, så jeg vet ikke hvordan hun tenker å fortelle det. Anonymous poster hash: 1976a...311 1
KG deltager Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Er i prosessen nå, har hatt to forsøk som dessverre var mislykkede, skal snart ned for tredje gang. Bruker ikke Stork, men en annen dansk klinikk. Jeg har fortalt om dette til mine nærmeste venner, og har bare fått positive tilbakemeldinger. Siden jeg ikke har noe barn enda har jeg ingen egen erfaring med å fortelle barnet, men jeg har lest en del om det. De aller fleste anbefaler å være ærlig, og å fortelle så tidlig som mulig. Jeg tenker å fortelle om dette som en godnatthistorie, helt fra før barnet selv har begynt å snakke. Jeg vil at det skal være noe han eller hun alltid har visst, som en naturlig del av sin egen historie. Du kan få kontakt med andre i samme situasjon her: www.fema.no Anonymous poster hash: 75387...014 Hvilken klinikk bruker du?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Hvilken klinikk bruker du? Som sagt, meld deg inn i fema. Da får du kontakt med mange kvinner som er i din situasjon, mange som kan gi deg råd, tips, støtte, +++ Anonymous poster hash: 748c9...198
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Hvilken klinikk bruker du? http://www.maigaard.dk/ Er veldig fornøyd med klinikken. Jeg sendte mail til flere, og valgte på bakgrunn av svarene jeg fikk. Anonymous poster hash: 75387...014 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå