Gå til innhold

Forever living, party lite, mary kay, enjo etc. Blir dere gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere andre bombardert av "tilbud", "konkurranser" og innlegg på Facebooken deres?

Siste måneden tror jeg ikke at jeg har logget på Facebooken en eneste gang, uten at det har dukket opp et slikt innlegg, og jeg er drittlei. I tillegg blir jeg plutselig innmeldt i gruppene deres, siden de tydeligvis legger til hele vennelisten.

Hvis dere må dele egne innlegg flere ganger, så er det kanskje på tide å ta ett hint?

Og nei, jeg er ikke interessert i å arrangere noe salgsparty, for å selv få en gratis gryte, vaskeklut eller en aloe vera-krem. No thanks.

Gleder meg til denne trenden er over... Hvis ikke det skjer snart så begynner jeg å kutte i vennelisten. (Jeg er altfor høflig til å si noe direkte til de, selv om jeg allerede har takket nei tre ganger,...)

Anonymous poster hash: d29aa...f18

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke bombadert slik som du, men det har hendt flere ganger at gamle kjente har skrevet pm til meg på facebook og startet medlingen med "Hvordan går det med deg? Tenker på deg osv...". Synes det er så frekt! Det er klart man skal bruke nettverket sitt, men når jeg leser sånt blir jeg så sint - fordi jeg først trodde de var oppriktig interessert i hvordan jeg hadde det og ønsket å prate. ARGH :jolie:

• Liker 6
Skrevet

Jeg har blitt "anti-forever-living" nettopp på grunn av spamming på Facebook. Joda, kanskje det er gode produkter. Men klarer ikke den masingen om det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg og fikk en sånn. I tillegg hadde hun skrevet feil navn i begynnelsen av teksten, og oppdaget det etter at hun hadde sendt den. Fikk da plutselig en melding noe ala "obs, aner ikke hvorfor det navnet dukket opp". Yeah right. Hun ville jeg skulle stemme på henne i en konkurranse, så jeg tipper hun sendte ut mange like meldinger,... Jeg stemte på konkurrenten.

Har ikke hørt noe siden den meldingen, og vi var veldig gode venner tidligere.

Skrevet

Jeg har egentlig en plan om å begynne å selge Forever Living selv. Har gjort de begynnende skrittene, men har ikke solgt til noen ennå. Har jo vært sommerferie +++  :biggrin:  Rett etter jeg hadde bestemt meg for dette, har ei jeg har på snap også begynt med forever, og her snakker vi BOMBADERING....!!! :bond:  Så nå er jeg nesten lei, før jeg i det hele tatt har fått begynt... Jeg ville aldri selv gjor det på denne måten.

Skrevet

Jeg har blitt "anti-forever-living" nettopp på grunn av spamming på Facebook. Joda, kanskje det er gode produkter. Men klarer ikke den masingen om det.

Jeg og. I tillegg skulle man tro at produktene selger seg selv hvis de er så fantastiske?

Jeg kjøper aldri på døra, telefonen eller sånne party-greier, og har ingen planer om å begynne i sympati.

Ts to ganger her :)

Skrevet

Ja, jeg og fikk en sånn. I tillegg hadde hun skrevet feil navn i begynnelsen av teksten, og oppdaget det etter at hun hadde sendt den. Fikk da plutselig en melding noe ala "obs, aner ikke hvorfor det navnet dukket opp". Yeah right. Hun ville jeg skulle stemme på henne i en konkurranse, så jeg tipper hun sendte ut mange like meldinger,... Jeg stemte på konkurrenten.

Har ikke hørt noe siden den meldingen, og vi var veldig gode venner tidligere.

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynner å bli litt flau av dette opplegget jeg. Vrir meg litt i smerte hver gang jeg leser "forever living" :sprettoy:

Skrevet

Jeg har egentlig en plan om å begynne å selge Forever Living selv. Har gjort de begynnende skrittene, men har ikke solgt til noen ennå. Har jo vært sommerferie +++ :biggrin: Rett etter jeg hadde bestemt meg for dette, har ei jeg har på snap også begynt med forever, og her snakker vi BOMBADERING....!!! :bond: Så nå er jeg nesten lei, før jeg i det hele tatt har fått begynt... Jeg ville aldri selv gjor det på denne måten.

Like greit. Forever living er et MLM selskap (egentlig bare et annet navn for pyramidesvindel). Ingen, og da mener jeg virkelig ingen, andre enn de på toppen tjener penger på slike ting. Det som kommer til å skje er at du ender opp med enten mindre penger, færre venner eller begge deler.

Anonymous poster hash: b2143...4f9

• Liker 10
Skrevet

Jeg også. Jeg blir irritert bare jeg hører navnet. De av mine venner som forhandler det søppelet der blir skjult fra min facebookvegg momentant! Vil jeg ha noe, kontaktet jeg selv!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er anti forever living, synes det er noe av den mest aggressive markedsføringen som er, og siden nå "alle" er helse- og karriereveiledere nå så ødelegger de useriøse for produktene, for det er ok produkter.

Ser på vennelista mi at det er sånne som knapt har fullført videregående eller som har vært mye "hjemmeværende" fordi de ikke har orka/kunne/vært for syke til å jobbe som er ivrigst..

Det er ikke nok å selge produktene vettu, man må ha mange i downlinen og da er perifere venner og bekjente som vil bli rike uten å jobbe, perfekte :-)

Skrevet

Like greit. Forever living er et MLM selskap (egentlig bare et annet navn for pyramidesvindel). Ingen, og da mener jeg virkelig ingen, andre enn de på toppen tjener penger på slike ting. Det som kommer til å skje er at du ender opp med enten mindre penger, færre venner eller begge deler.

Anonymous poster hash: b2143...4f9

Dette. Og det at man blir spammet med denne driten på FB og Instagram mm gjør at jeg hverken tror på produkter eller vil kjøpe noe slikt. Ren idioti.

Anonymous poster hash: 67efa...2a6

Skrevet

Jeg står visst i særstilling, jeg har ikke sett et snev av det der. Det er jeg ikke lei meg for. :)

Skrevet

jeg ble lurt i en slik homeparty felle en gang for noen år siden.

en som spurte hva jeg skulle på lørdagen og jeg svarer at jeg ikke har lagt planer enda, og da var det "åhhh så flott for jeg skal ha mary kay homeparty så du MÅ komme!!!" :sinnatagg:  :sinnatagg:  :sinnatagg:

note to self: når noen spør om du skal noe en dag, si "ja jeg skal møte en vennine"så når personen avslører hva han/hun vil dra deg med på kan du ha det som backup, er det noe kult kan du derimot si "skal se om jeg får tid" eller "jamen det går bra,skal ikke møte henne før kl" etter/før tidspunktet det kule skjer :smoke:

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har ei på vennelista på face som inviterte til en slik side. Jeg er ikke interessert og fjerner meg fra gruppa.. Hva skjer så? Jo hu legger meg til IGJEN! Det samme skjedde ti ganger og da sletta jeg henne. Faen til mas! Jeg vil ikke være med på svindel butikken din...

Skrevet

Det er ett par i STavanger som driver medd denne FL greia. Vi har noen felles venner, og om jeg kommenterer noe på sia til disse felles vennene våre, ja da kommer det straks en venneforespørsel fra dette FL paret. De bruker altså vennenes venneliste for å forsøke å verve nye folk. Forbannet frekt. Og når man avviser forespørsel 3 ganger, burde de ta hintet men neida de jæ**** idiotene fortsetter.

Forøvrig så har han fyren tatt av seg flere titalls kilo og gir den dritt juicen sin æren. Han syntes det er helt uvesentlig å fortelle folk at han faktisk har tatt en gastric sleeve operasjon. 

Søppelfolk og søppel produkt.

Anonymous poster hash: d61bb...750
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har fått med meg party lite fra luksusfellen Sverige, men ikke hørt om forever living :)

Har ingen på vennelista som driver med det. Det høres slitsomt ut.

Skrevet

Blir dere andre bombardert av "tilbud", "konkurranser" og innlegg på Facebooken deres?

Siste måneden tror jeg ikke at jeg har logget på Facebooken en eneste gang, uten at det har dukket opp et slikt innlegg, og jeg er drittlei. I tillegg blir jeg plutselig innmeldt i gruppene deres, siden de tydeligvis legger til hele vennelisten.

Hvis dere må dele egne innlegg flere ganger, så er det kanskje på tide å ta ett hint?

Og nei, jeg er ikke interessert i å arrangere noe salgsparty, for å selv få en gratis gryte, vaskeklut eller en aloe vera-krem. No thanks.

Gleder meg til denne trenden er over... Hvis ikke det skjer snart så begynner jeg å kutte i vennelisten. (Jeg er altfor høflig til å si noe direkte til de, selv om jeg allerede har takket nei tre ganger,...)

Facebook har jeg ikke, men jeg er drittlei av å bli oppsøkt av folk som skal ha meg til å arrangere diverse party.

I løpet av sommeren har jeg sagt nei til å arrangere minst 15 sammenkomster beregnet på salg av Forever Living.  I tillegg kommer de som vil at jeg skal arrangere noe for MaryKay, Golden Products, LR, Tupperware og lignende.

Og ikke minst blir jeg lei av å få høre hvor ufølsom jeg er som ikke vil hjelpe dem i gang med deres nye karriere, og ikke vil hjelpe dem få en sårt tiltrengt ekstrainntekt.

Anonymous poster hash: c4342...903

Skrevet

Jeg står visst i særstilling, jeg har ikke sett et snev av det der. Det er jeg ikke lei meg for. :)

Heldige du...

Det er ett par i STavanger som driver medd denne FL greia. Vi har noen felles venner, og om jeg kommenterer noe på sia til disse felles vennene våre, ja da kommer det straks en venneforespørsel fra dette FL paret. De bruker altså vennenes venneliste for å forsøke å verve nye folk. Forbannet frekt. Og når man avviser forespørsel 3 ganger, burde de ta hintet men neida de jæ**** idiotene fortsetter.

Forøvrig så har han fyren tatt av seg flere titalls kilo og gir den dritt juicen sin æren. Han syntes det er helt uvesentlig å fortelle folk at han faktisk har tatt en gastric sleeve operasjon. 

Søppelfolk og søppel produkt.

Anonymous poster hash: d61bb...750

Nå begynner vi å henge oss opp i detaljer vettu  :fnise: Gastric sleeve er jo totalt uvesentlig i en sånn sammenheng *ironi*

Men for all del. Ikke alle er idioter.

Jeg var på besøk hos en god venninne og så den heat loatinen FL har på benken. Spurte om å få låne litt da denne faktisk er veldig ok. Hun hentet flere prøvepakke til meg og sa jeg bare kunne ta dem med. Det viste seg at hun var forhandler (til eget og familiens bruk) og dette har hun aldri plaget NOEN med! Jeg viste det ikke før jeg så den tuba på benken :P

Skal jeg noengang kjøpe noe fra FL så vet jeg hvem jeg skal kontakte.....

Skrevet

Jeg jobber på kjøpesenter og har flere ganger blitt oppsøkt av selgere fra Forever og Mary Kay og fått tilbud om være med "på et uforpliktende informasjonssamtale"

Har kontaktet senterledelsen og fått tillatelse til å kontakte securitas for å få disse selgerene kastet ut om de kommer tilbake.

Jeg er på jobb, slutt å plage meg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...