Gå til innhold

Jeg er ikke fornøyd med midjen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke smal midje. Ribbeina er liksom for brede. Er det noen måte å trene midjen smalere? Kan man ved hjelp av muskler dytte ribbeina mer sammen? Andre metoder for smalere midje?

Anonymous poster hash: e2ee4...85e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Waist trainer.

Men er ikke dette farlig? Og aner du om det fungerer? Vil den ikke bare gli ut igjen så snart man fjerner den?

Skrevet

Jeg har ikke smal midje. Ribbeina er liksom for brede. Er det noen måte å trene midjen smalere? Kan man ved hjelp av muskler dytte ribbeina mer sammen? Andre metoder for smalere midje?

For noen generasjoner siden var det vanlig at damer i de høyere klasser fikk operert vekk de nederste ribbena for å få en smal midje. Du kan jo overveie det.

• Liker 3
Skrevet

For noen generasjoner siden var det vanlig at damer i de høyere klasser fikk operert vekk de nederste ribbena for å få en smal midje. Du kan jo overveie det.

Et lite seriøst forslag synes jeg. Jeg ønsker ikke å fjerne bein som beskytter mine vitale organer grunnet et hang up om at midjen min er bredere enn det som er vanlig. 

• Liker 1
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Er det ikke heller best med å prøve å like den kroppen du har, og heller prøve å fremheve det som du synes er fint eller flatterendes ved deg? Kanskje det finnes andre måter på å få midjen din til å se smalere ut uten å måtte gjøre noe litt for drastisk? Det finnes vel klær eller undertøy som kan gjøre dette?

Skrevet

Et lite seriøst forslag synes jeg. Jeg ønsker ikke å fjerne bein som beskytter mine vitale organer grunnet et hang up om at midjen min er bredere enn det som er vanlig. 

Snakk om ikke å skjønne spøk!

• Liker 6
Skrevet

Men er ikke dette farlig? Og aner du om det fungerer? Vil den ikke bare gli ut igjen så snart man fjerner den?

Tror du må fortsette treningen livet ut ja.

Gjest Citronella
Skrevet

Prøv å bli glad i den kroppen du har. Jeg har selv brede ribbein som står ut, har ikke timeglassfigur, men jeg er heller slank og atletisk. Disse ribbeina får jeg ikke gjort noe med, men jeg er glad i kroppen min, selv om den ikke er såkalt perfekt. Den fungerer, jeg er frisk og siden jeg trener og særlig svømmer mye, er den fast og fin.

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med at ribbeina er for brede? For brede i forhold til hva?

Husk at vi er skapt forskjellige

Hva er målene dine? (Brystvidde, mål rundt brystkassen, midje og hofter)

Anonymous poster hash: 32c60...dc0

• Liker 1
Skrevet

Ribbein og midje er 2 forskjellige ting.

Midjen starter et stykke under der ribbeina slutter

• Liker 5
Skrevet

Hva mener du med at ribbeina er for brede? For brede i forhold til hva?

Husk at vi er skapt forskjellige

Hva er målene dine? (Brystvidde, mål rundt brystkassen, midje og hofter)

Lurer og på hva brede ribbein er...Er det målene rundt ribbeina under armene? 

Anonymous poster hash: 73b9c...716

Skrevet

Lurer og på hva brede ribbein er...Er det målene rundt ribbeina under armene

Vet ikke hva TS tenker på, men jeg tenker på det stedet der en BH omslutter kroppen under brystene.

Skrevet

Vet ikke hva TS tenker på, men jeg tenker på det stedet der en BH omslutter kroppen under brystene.

Skjønner. Hvis man bruker 70 i Bh, hva er man da?

Skrevet

70 er vel da omkretsen av brystkassa akkurat under brystene

Skrevet

Ps

Jeg er 84 cm rundt brystkassa og må bruke str 85 i BH.

Jeg er ikke av de smaleste rundt brystkassa, men man må lære seg å være glad i den kroppen man har.

Målene endres også vanligvis gjennom ivet når man blir mer voksen. Jeg var en god del smalere rundt brystkassa for mange år siden. Noe av det økte målet hos meg skyldes også muskler :) og det er bra å være sterk :):trene:

• Liker 3
Skrevet

Ps

Jeg er ikke av de smaleste rundt brystkassa, men man må lære seg å være glad i den kroppen man har.

Målene endres også vanligvis gjennom livet når man blir mer voksen. Jeg var en god del smalere rundt brystkassa for mange år siden. Noe av det økte målet hos meg skyldes også muskler :) og det er bra å være sterk :):trene:

Skrevet

Ps

Målene endres også vanligvis gjennom ivet når man blir mer voksen. Jeg var en god del smalere rundt brystkassa for mange år siden. Noe av det økte målet hos meg skyldes også muskler :) og det er bra å være sterk :):trene:

Ja, jeg er smal.

Bra inn stilling! Er du ts?

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er smal.

Bra inn stilling! Er du ts?

Tusen takk! :)

Jeg er ikke TS

Skrevet

Ps

Men man blir vel ikke bredere der etter at man har vokst ut? Eller føler du at du ble bredere der etter trening? Trodde det var omvendt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...