AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Noen som har sett den filmen? Er den god? Anonymous poster hash: 0718c...148
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Nei, den handler om ingenting. Bortkasta tid! Det skjer omtrent ingenting. Anonymous poster hash: 622aa...593
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Føler filmen slutter der hvor den burde ha begynt Hadde ikke sett den på ny hvis jeg visste hvordan den var. Anonymous poster hash: 0e3d7...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Ontrent like spennende som å vaske do. Anonymous poster hash: e6b96...c0e
Mann 42 Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Jeg har sett den. Det er ikke akkurat en action-film, og det er lite episk handling i den. Lite spenning, mao. Det meste foregår på et psykologisk plan. Tilgivelse og nye sjanser er sentrale temaer. Og det var ikke en dårlig film, men den passer nok best for folk som liker å lese poesi eller underfundige noveller. Alternativt kan du jo se "After Earth", som ikke hander om noe som helst, men som har masse action, enorme plothull og en særdeles tynn historie, paret med elendige skuespillerprestasjoner fra BÅDE Will Smith og hans sønn. Men som stedvis har litt spenning. Eller Loopers, som også handler litt om nye sjanser men som er irriterende hinsides beskrivelse i måten den nekter å ta tematikken tidsreiser på alvor. Jeg mener, LØSNINGEN i intrigen der er en de facto umulighet, selv om jeg verdsetter den etiske problemstillingen som helten (eller anti-helten) blir stilt ovenfor, og hans drastiske løsning på det hele. But I digress. Se Another Earth. Det kan umulig skade.
Sally-Go-Round Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Hei, Jeg har sett filmen og jeg likte den godt! Som dramafilm fungerer den godt, spør du meg! Traileren er kanskje litt misvisende, for fokuset i filmen er jo relasjonen mellom hovedpersonene, ikke det som kommer etter...
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Overrasket over noen av kommentarene her. En helt fantastisk film i mine øyne. Den setter virkelig fart på tankevirksomheten. Og så den slutten... men kan jo nesten ikke si noe mer om den uten å spoile. Anonymous poster hash: 2d7ab...c46
Dresden Skrevet 16. august 2015 #9 Skrevet 16. august 2015 Jeg elsker den. Er mer en dramafilm enn action/sci-fi-film som noen andre nevnte her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå