Gå til innhold

Janus Ullsett Coop - hjelp med størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et ullsett fra Janus i dag for å gi det i gave til ei jente som blir tre år. Vet hun nå bruker 104, så 110 hadde vært en fin størrelse til vinteren, tenker jeg. Men disse ullsettene er i størrelse 2, 4, 6 år osv.. Kjøpte 4, men det er kanskje for lite? Har noen av dere erfaring med disse ullsettene?

https://coop.no/medlem/aktuelt/medlemskupp/ullsett/

Anonymous poster hash: 62c62...3b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan enda bruke strl 50 til gutten vår på 6 mnd. Han bruker 62/68 i andre klær :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Janus er ganske store i størrelsen har jeg forstått. Jeg kjøpte 1 år til niesen min, og hun brukte den senest i vinter, hun var da 2

Skrevet

116 er vel 6 år, så jeg vil ikke tro at 4 år blir for lite. Janus er store i størrelsene, og ull strekker jo seg en del. Vi har brukt ullklærne mye lenger enn bomullsklærne.

Skrevet

Syntes Janus sitt er lite i størrelsen..

Anonymous poster hash: 375be...f2d
Skrevet

Takk for svar. Det som forvirrer meg, er at dette settet selges i størrelsene 2, 4, 6 år osv, (de hadde ikke 3, 5 etc) mens når jeg ser på nettsidene deres, finner jeg ikke dette settet og ikke andre klær med denne måten å angi størrelser på heller. Der er størrelsene angitt i 90, 100, 110...osv.

Skrevet

Jeg har kjøpt et ullsett fra Janus i dag for å gi det i gave til ei jente som blir tre år. Vet hun nå bruker 104, så 110 hadde vært en fin størrelse til vinteren, tenker jeg. Men disse ullsettene er i størrelse 2, 4, 6 år osv.. Kjøpte 4, men det er kanskje for lite? Har noen av dere erfaring med disse ullsettene? https://coop.no/medlem/aktuelt/medlemskupp/ullsett/  Anonymous poster hash: 62c62...3b4

Synes de har litt dårlig passform, veldig vide i fasongen så passer best barn som kanskje er litt kraftige.

Anonymous poster hash: bd4d8...4e2

Skrevet

Ingen som har kjøpt dette settet og som kan si noe om størrelsen?

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte i dag, størrelse 6 til største på fire, størrelse 2 til minste på halvanna. Tilsvarer henholdsvis 116 og 98, når jeg sammenligner med andre klær.

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Kjøpte det settet ifjor vinter til min som da var nesten 2 år. Kjøpte størrelse 4 år, siden det var siste som var igjen og den var nedsatt enda mer i pris. Regner med at den passer denne vintern, men synes ikke noe særlig om ullsettet. Veldig slapt og dårlig passform. Veldig fornøyd med andre janus-klær vi har, men akkurat dette settet synes jeg er dårlig.

Skrevet

Kjøpte det settet ifjor vinter til min som da var nesten 2 år. Kjøpte størrelse 4 år, siden det var siste som var igjen og den var nedsatt enda mer i pris. Regner med at den passer denne vintern, men synes ikke noe særlig om ullsettet. Veldig slapt og dårlig passform. Veldig fornøyd med andre janus-klær vi har, men akkurat dette settet synes jeg er dårlig.

Enig! Dårlig passform og veldig vide. Hade det i fjor,men lå lyn som reserve i bhg. I år blir det kun Bergans og devold.

Skrevet

Jeg har kjøpt et ullsett fra Janus i dag for å gi det i gave til ei jente som blir tre år. Vet hun nå bruker 104, så 110 hadde vært en fin størrelse til vinteren, tenker jeg. Men disse ullsettene er i størrelse 2, 4, 6 år osv.. Kjøpte 4, men det er kanskje for lite? Har noen av dere erfaring med disse ullsettene?

https://coop.no/medlem/aktuelt/medlemskupp/ullsett/

Vil tro at 4 er greit, vi har brukt de masse, og gutten min på snart 4 år brukte størrelse 2 år tilogmed vinteren/ våren 2015 😊 Da ble det riktignok litt smått, men kommer til å kjøpe 4 til han nå, og han bruker også 98/104 i andre klær.
Skrevet

4 år er nok fint til ei som snart blir tre.

Gjest Magnifiq
Skrevet

Kjøpte også dette settey for et par år siden, men ingen av barna vil bruke det, da de syns det klør i sømmene, og det er jeg veldig enig i etter st jeg har kjent på det.

Når det er sagt, så er str 4år vanligvis mer enn stort nok til ei på tre år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...