Gjest gjest_____ Skrevet 12. september 2004 #1 Skrevet 12. september 2004 jeg trener 3-4 ganger i uken, ca 1,5 time hver gang. da trener jeg en halv time kondis og resten styrke. håpet er å stramme opp litt, spesielt magen. har alltid hatt en ganske slapp mage, eller det vil si at jeg har litt vom. problemet mitt er at jeg er veldig glad i godis og spiser det en gang i uken. er det mulig for meg å bli kvitt denne vommen ved å trene 3-4 ganger i uken, men samtidig spise litt godis en gang i uken? og hvor lang tid tar det før jeg ser resultat på magen min? trener mange øvelser for magen..
Pinocchio Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 På grunn av mange ting, er jeg blitt veldig glad i å trene nå. Jeg er 35 og har en skarpere mage enn når jeg var 20.. Jeg vet ikke om det er umulig med godtepose å få den magen du vil, men jeg trener den til jeg får lyst til å skrike på grunn av melkesyre. Og så fortsetter jeg litt til. Da vet jeg at det tar tak. Ikke spør meg hvorfor jeg liker det. Det er godtvondt!! Det gir resultater og gir meg følelsen av å leve enda mer.. Får du ikke resultater så tren hardere når du trener. Men jeg er ingen spesialist.. Men jeg har vaskebrett for førstegang.. 8)
Gjest the imp Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Så lenge du spiser sunt ellers, men unner deg litt godt én gang i uka så bør du kunne få vekk magen din. Tror nok jeg ville trent litt mer enn 30 min med kondisjon, kanskje tatt en treningsøkt hvor jeg bare trente nettopp kondisjon. Fortsett å trene magen din, selv om du må få vekk fettet i tillegg til å få muskler så vil trening av magemuskler få magen til å se strammere ut.
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2004 #4 Skrevet 13. september 2004 er det mulig for meg å bli kvitt denne vommen ved å trene 3-4 ganger i uken, men samtidig spise litt godis en gang i uken? jepp. Broderen drikker 1,5 liter cola hver dag og spiser mye sjokolade, og han har vaskebrett. Men han trener masse i tillegg. Mao, du kan spise snop, så lenge du trener hardt og masse
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #5 Skrevet 13. september 2004 Tren FØRST styrke i ca 45 min,og SÅ kondisjontrening. Da er carbo lagrene tomme, så kroppen må ta av fettlagrene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå