Gå til innhold

HVOR OFTE GÅR DERE PÅ TEATER?!

HVOR OFTE GÅR DERE PÅ TEATER?!  

2 stemmer

1. 1. HVOR OFTE GÅR DERE PÅ TEATER?!

• et par ganger i året
      5
    • ofte
      2
    • En gang i året
      3
    • Sjeldent
      8
    • Har aldri vært på teater
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært sjelden, har ikke vært på teater på årevis.

Nei, det stemmer vel ikke, jeg så Mousetrap i London i sommer. Og tar du med musikaler så jeg Cats for et par år siden, og Riverdance for noen uker siden.

Skrevet

Alt for sjelden...

Er veldig glad i å gå på teater, men det er sjelden jeg finner noen å gå med.

Skrevet

...reknar med du reknar med musikalar og andre forestillingar på scene òg - ikkje berre dei store teaterscenene? Viss du gjer det, går eg i alle fall ein god del meir enn eit par gonger i året.

Skrevet

Kanskje hvert fjerde-femte år......... :oops:

Skrevet

Elsker å gå på teater jeg!

Ikke bare rene teater-stykker, men også musicals og danseforestillinger.

Hvis teater går under musical/dans, så er jeg minst annenhver mnd. Men det hender jeg går flere ganger på en mnd.

Det er noe spesielt med teater, synes jeg. Man pynter seg gjerne litt ekstra, tar seg ett glass vin eller to og går gjerne ut å spiser etterpå. En perfekt kveld for meg!

Går som regel sammen med mamma (av og til pappa), eller med venner som er skuespillere/dansere.

Skrevet

Et par ganger i året. Skulle gjerne gått mer, men er litt treig i avtrekkern så når jeg endelig for somla meg til å bestille billetter, så er det enten utsolgt eller stykket har sluttet å gå.

Siste jeg så var Purpur og Gull.

Skrevet

Veldig sjeldent. pleier å gå på juleforestillingen på agder teater hvert år, men det har ikke blitt noe av de to siste årene. sett bortifra det har jeg ikke vært noe særlig, foruten da jeg har spilt selv.

Skrevet

Varierer, ikke så ofte som jeg skulle ønske, men jeg er veldig glad i å gå i teater. (jeg definerer ikke musicaler, ballett, opera og ulike type show som teater da..). Det stykket jeg hittil har likt best, var "Genanse og verdighet" (Ingrid Lorentzen danset i dette stykket) for et par år siden. Syns også "Tatt av kvinnen" (etter Erlend Loes bok ved samme navn) var veldig bra!

Av forestillinger som jeg ikke definerer som teater, syns jeg Kari Bremnes' "Svarta bjørn" var utrolig bra.

Skrevet
Elsker å gå på teater jeg!

Ikke bare rene teater-stykker, men også musicals og danseforestillinger.

Hvis teater går under musical/dans, så er jeg minst annenhver mnd. Men det hender jeg går flere ganger på en mnd.

Det er noe spesielt med teater, synes jeg. Man pynter seg gjerne litt ekstra, tar seg ett glass vin eller to og går gjerne ut å spiser etterpå. En perfekt kveld for meg!

Går som regel sammen med mamma (av og til pappa), eller med venner som er skuespillere/dansere.

Akkurat som meg jo...

Skrevet

Kan faktisk ikke huske sist. Syns rett og slett ikke det er noe artig med teater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...