AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Jeg søker jobb. Men det er tydeligvis mange om beinet! Jeg har utdannelse til å jobbe som assistent i skole. Og jeg har utdannelse innen salg og markedsføring. Men ser også etter andre jobber. I dag ser jeg for det meste på Nav sine sider, jobzone og finn.no. Hvor kan jeg ellers lete etter jobb? Jeg trenger linker. Pr i dag mottar jeg dagpenger fra NAV. Jeg vil ut av dette systemet, men det er vanskeligere enn mange tror. Anonymous poster hash: f5a75...732
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Meld deg i et vikarbyrå! Da får du oppdrag og erfaring. Noen er kanskje korte og små, men du knytter kontakter likevel. Kanskje er noen så fornøyd med deg at du får fast ansettelse. Anonymous poster hash: 05f54...412
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 ... Derfor man aldri tar utdanning innen salg eller markedsføring. Ender kun opp som telefonselger. Dummeste utdanningen man kan ta med mindre man har et veldig godt nettverk... Anonymous poster hash: d8e00...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå