AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Blyant eller sånn (hold ut og prøv og forstå) mouseaktig pensel? Hvordan finner du riktig farge? Anonymous poster hash: e66ef...b0f
Gjest Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jeg foretrekker å bruke kost og pudder eller "krem". Farge fikk jeg hjelp med å velge der jeg kjøpte den.
Auri Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Jeg må tegne opp mye, og foretrekker blyant, for da er overgangen mellom der jeg har hår og der det ikke er hår mye mindre. Jeg bruker Redhead fra Mac; jeg har rødt hår og det er kun Mac jeg har funnet som har rødlige/varme toner.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Jeg må tegne opp mye, og foretrekker blyant, for da er overgangen mellom der jeg har hår og der det ikke er hår mye mindre. Jeg bruker Redhead fra Mac; jeg har rødt hår og det er kun Mac jeg har funnet som har rødlige/varme toner. Har omvendt problem, finner omtrent ingenting som ikke har varm farge/undertone, dessverre for det kan jeg overhodet ikke ha. Bruker øyenskyggepudder med skråkost rett og slett.Anonymous poster hash: 39428...4b7
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Jeg liker blyant, syntes de mousse greie "støver" om du skjønner , og smudger utover/vekk ila av dagen. Samme med browgel, de sitter dårlig. Jeg tegner mine ganske naturlig for holder blyanten løst, og bruker billigvarianten fra HM som jeg er mye mer fornøyd med enn dyre fra maybelline og loreal Anonymous poster hash: d3a8b...2b2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Gener. Anonymous poster hash: 3a42e...1bb 1
Auri Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Jeg liker blyant, syntes de mousse greie "støver" om du skjønner , og smudger utover/vekk ila av dagen. Samme med browgel, de sitter dårlig. Jeg tegner mine ganske naturlig for holder blyanten løst, og bruker billigvarianten fra HM som jeg er mye mer fornøyd med enn dyre fra maybelline og loreal Anonymous poster hash: d3a8b...2b2 Jeg bruker en gel-sak fra Mac på toppen av blyanten, og den sitter som støpt, selv gjennom svetting og bading.
Gjest Uhumskheter Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Brow archery fra soap and glory. Ingen over, ingen ved siden, sitter i tre dager på meg om jeg ikke gnikker de bort med vann
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Det er ikke pent når dere tegner dem på da... Anonymous poster hash: 3a42e...1bb
OPIgirl Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Det er ikke pent når dere tegner dem på da... Anonymous poster hash: 3a42e...1bb Herregud så jævlig. Tenk å gå rundt å se ut sånn.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Herregud så jævlig. Tenk å gå rundt å se ut sånn. Ja, la de heller være naturlige, som de er. Napp litt i det som måtte stikke ut/du ikke er fornøyd med. Men ikke fjern det bare for å tegne på nye. Det ser bare dumt ut. Anonymous poster hash: 3a42e...1bb
Gjest Badebuksa Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 Har fått mye skryt for mine sprittusjøyenbryn. Tykke og de popper liksom skikkelig frem!
OPIgirl Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Ja, la de heller være naturlige, som de er. Napp litt i det som måtte stikke ut/du ikke er fornøyd med. Men ikke fjern det bare for å tegne på nye. Det ser bare dumt ut. Anonymous poster hash: 3a42e...1bb Ikke bare brynene som er jævlige, men all annen sminke også. Jeg grøsser. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Bruker Anastasia dipbrow pomade i fargen blonde. Blir et naturlig resultat, da jeg ikke tar på for mye. Fargen er såpass mørk at den matcher fargen på bryna mine bra. (Blondt hår, mørkeblonde/lysebrune bryn).Anonymous poster hash: edf49...e52
ClosedParadise Skrevet 13. august 2015 #15 Skrevet 13. august 2015 Anastasia brynfarge med "kost" og Sensai penn. Sensai pennen er utrolig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå