AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Story of my life. Jeg dater, de viser mye interesse og jeg blir lei. Så hender det i blant at det er motsatt, og jeg blir enda mer interessert hvis de sitter på gjerdet. Og nå har det skjedd igjen. Etter å ha datet 6-7 forskjellige det siste halve året hvor jeg ikke klarte å bli interessert i noen, har jeg blitt interessert i en jeg ikke aner hvor jeg har hen. Og jo mindre kontakt han tar, jo mer ønsker jeg at han skal gjøre det. Vi har bare møttes to ganger og har ikke konkret avtalt å ses igjen. Er det beste jeg kan gjøre å rett og slett prøve å kule den og ikke ta kontakt med han? Vi har begge sendt meldinger etter date nr. 2, men ingen har spurt om vi skal ses igjen. Han svarer også veeeeldig tregt og jeg er livredd for å mase. Anonymous poster hash: 88bf3...ed1
Gjest BethD Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Hahaha !! Som jeg kunne skrevet dette selv !!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Samme problemet her!! Vi er håpløse tilfeller..... Anonymous poster hash: 0b1c1...058
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Haha samme her. En jeg datet to ganger, også tok han ikke noe mer kontakt annet enn en random melding i etterkant. Etter en stund spurte jeg han ut på tredje date og han sa først ja, men avlyste samme dag. Kom ikke med forslag til ny dag heller..Kleint.. ALDRI inviter en mann på date Anonymous poster hash: ac745...8e6 1
Gjest Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Hadde samme problem. Viste seg at mitt problem var at ingen av de som likte meg var interessante nok for meg i utgangspunktet. Når jeg møtte en mann som jeg fant både pen, smart, interessant og som utfordret meg litt på andre plan så hadde jeg null problem med å fortsette å like ham etter at han ytret sin interesse for meg.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Jeg er ikke sånn.Altså jeg blir ikke interessert i alle som er interessert i meg, men jeg må føle meg likt for å like noen tilbake. Jeg er mann og tar null initiativ. Anonymous poster hash: cccac...eaf
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Ts her. Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Men føles helt håpløst, ja. Jeg er ikke sånn.Altså jeg blir ikke interessert i alle som er interessert i meg, men jeg må føle meg likt for å like noen tilbake. Jeg er mann og tar null initiativ. Anonymous poster hash: cccac...eaf Så det er opp til jenta å ta initativ og vise at hun liker deg for at du skal bli interessert? Da virker vi jo egentlig motsatt. Nei, jeg blir gal av meg selv. Han her fyren er virkelig veldig interessant, selv om han kanskje er en litt annen type enn jeg ville trodd jeg kunne falle for. Han har selvfølgelig et veldig hektisk liv, og dermed er det kanskje ikke rart han ikke har tatt initativ til en ny date. Det er "bare" en uke siden sist, og da tok han kontakt først, men det var jeg som til slutt sa "Når skal vi treffes igjen?" etter litt medlinger. I etterkant har vi begge meldet hverandre om randome ting, men ikke blitt noe mer snakk om å ses. Er redd for at han muligens er lik meg og at jeg må sette på bremsene for å ikke skremme han vekk. Selv syns jeg det er litt lenge å gå mer enn en uke mellom hver gang vi ses, da blir man jo aldri kjent. Anonymous poster hash: 88bf3...ed1
LadyL Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Amen. Har det sånn jeg også..utrolig irriterende!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Uff, det er faktisk utrolig frustrerende! Jeg vil jo falle for de som faller for meg, det hadde jo vært det beste. Har enda ikke hørt fra denne fyren, men jeg kommer til å sende han melding snart og si rett ut at jeg gjerne vil se han igjen. Bedre å være åpen og klar, så får jeg heller et svar enn å gå rundt og bite negler. Anonymous poster hash: 88bf3...ed1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Du misliker deg selv og klarer ikke respektere folk som liker deg Anonymous poster hash: 6f04a...87c 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Well girl, too fucking bad for you! Voks opp og tør å vær litt sårbar, få litt mere respekt for deg selv og go with the flow når det kommer til følelser istedet for å bare fokusere på jakta. Du kommer ikke noe sted i lengden på den måten men blir bare en enda mer usikker jente. Anonymous poster hash: b5496...f18
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 Du misliker deg selv og klarer ikke respektere folk som liker deg Anonymous poster hash: 6f04a...87c Vil ikke si jeg misliker meg selv, men kan kanskje jobbe med selvtilliten. Well girl, too fucking bad for you! Voks opp og tør å vær litt sårbar, få litt mere respekt for deg selv og go with the flow når det kommer til følelser istedet for å bare fokusere på jakta. Du kommer ikke noe sted i lengden på den måten men blir bare en enda mer usikker jente. Anonymous poster hash: b5496...f18 Jeg setter pris på råd, jeg vil jo endre tankemønsteret mitt. Jeg er usikker når det kommer til gutter, og kan bli veldig usikker på meg selv i datingsituasjonene. Føler derimot ikke at jeg streber etter jakten, den syns jeg bare er slitsom. Og hver gang en gutt jeg ikke klarer å føle noe kjemi med sier han er interessert så syns jeg det er trist, for jeg ønsker at det skal funke. Men gi meg gjerne konkrete tips ang. å være sårbar, vil gjerne høre hva andre legger i det. Anonymous poster hash: 88bf3...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå