Gå til innhold

Erfaringer med manduca eller ergobaby bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pjokk på 8 uker som kun vil sove i sjal på dagtid.Vil heller kjøpe sele pga ryggen.Noen med erfaring ?

Anonymous poster hash: 27021...f21

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi er kjempe fornøyde med manduca! Har bare prøvd ergo og likte den ikke. Er det noe spesielt jeg kan svar på ang manduca?

Skrevet

Hvordan funker den til baby på ca 5 kg?Er den god å ha på?Sliter litt med ryggen.

Vet den kommer med nyfødtinnlegg.Erfaring med dette?

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hvordan funker den til baby på ca 5 kg?Er den god å ha på?Sliter litt med ryggen.

Vet den kommer med nyfødtinnlegg.Erfaring med dette?

Vi brukte den på var fra starten av, han satt kjempe fint! Jeg synes den sitter godt, men sliter du med ryggen kan det lønne seg å krysse selene, da får iallfall ikke jeg vondt. Nyfødt innlegget er enkelt å feste, det er to trykknapper på hver side, og de sitter kjempe fint. Vår digga den absolutt ikke i starten, da han helst ville henge over skulderen, men nå liker han den godt. Jeg har bært vår som var 3700 gram i den, og en femåring. Like god til begge deler

Skrevet

Har også god erfaring med Manduca. Gode seler, og sitter godt slik at man ikke får vondt i ryggen :)

Skrevet

Har god erfaring med både Manduca og Ergo, men synes Manduca er best til magebæring og Ergo best til ryggbæring. Anbefaler å krysse stroppene på Manduca når du bærer på magen.

Men bæresjal er mye mer behagelig til de aller minste, og mer behagelig for ryggen også etter min mening. :)

Skrevet

Holder på å venne minsten til Manduca'en vi har.... Funker bra, men tror det må litt tilvenning til :)

God å bære mini i, krysser selene bakpå ryggen, behagelig for mor ihvertfall.

Skrevet

Minsten liker ikke manducaen enda, men bare storesøstra mye da hun var baby, kjempe alright! Jeg og sliter med ryggen, men fikk ikke vondt av den. Når hun ble 1 år og oppover hadde jeg henne på ryggen, og syns det var like greit. Nå er hun tre, og jeg har henne i manducaen på ryggen når de små føttene blir slitne, i feks fornøyelsesparker. Hun veier 15 kg, men merker ikke vekta hennes i hele tatt.

Anonymous poster hash: 69cc3...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...