Gå til innhold

bryllupsreise på budsjett

Anbefalte innlegg

Skrevet

I slutten av november i fjor giftet jeg meg med min kjære mann. Siden jeg er student og han har en jobb som okkuperer han hele sommeren tenkte vi at bryllupsreise er noe som får vente.

Men nå har vi begge en uventet åpening på over 3 uker i desember, og siden vi ikke har hatt bryllupsreise eller noe ferie sammen i sommer hadde det vært så fint å reise. Men vi har ikke spart til reise :(

Er det noen som vet om noen fine plasser der man kan oppleve litt luksus som ikke koster 45000 per pers?

Hva kostet din bryllupsreise?

Anonymous poster hash: 901b0...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil dere varmere strøk? Eller kan det være Europa feks? Byer som Krakow og Warsawa har billige flotte spahotell feks. I tillegg er det billig å "leve" der.

Ellers er jo Roma en romantisk by. Fly pleier å være noenlunde ok pris på dit.

Skrevet

Etter årets sommer hadde det vært fint å kunne kastet litt klær på ferie 🙈😅

Skrevet

Jeg kan anbefale Krakov. Hyggelig by og kjempebillig å spise ute. :)

• Liker 1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Etter årets sommer hadde det vært fint å kunne kastet litt klær på ferie 🙈😅

Kanarieøyene? Lei dere inn på anfi del mar og nyt livet! Ligger masse leiligheter på finn😊

Skrevet

Det må da finnes andre her som ikke reiste for 90000+ ? :)

Skrevet

Hvis du har ca budsjett og hvilke uker/mnd du kan reise er det lettere å komme med forslag :)

Skrevet

Varmt i desember? Du flyr veldig billig til Thailand. Bali er nok heller ikke så altfor dyrt. 

Et kaldt sted? Moskva kanskje? Praha og Krakow er også fine.

Kanskje NYC? Du flyr billig dit med Norwegian. Litt dyrt med hotell, men du klarer deg fint på under 90.000, hvertfall. 

Bruk tipfinder på momondo.no

Skrevet

Jeg og typen drar til Rio i desember. 15000 per pers for en hel måned for fly og opphold.

Billige flybilletter finner du på finn.no og på airbnb får du leid hus og leiligheter til en billig penge. Vi har leid en nydelig villa med basseng i et rolig strøk. Man får ganske mye mer for pengene hvis man leier privat i stedenfor hotell.

Anonymous poster hash: b944f...817
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...