Gå til innhold

Hotel Bastion


philippa starck

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det finnes noen interiørbilder av Hotel Bastion på nettet?

Har noen av dere vært der - jeg synes bare det ser så rålekkert ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi var der for et års tid siden og jeg ble bare helt fasinert. Her er det altså snakk om et hotell der alle rommene, gangene osv er forskjellige og med masse flotte antikviteter og vakre gjenstander! Jeg har også lurt på om det finnes det på nettet, kanskje noen vet for jeg gjør dessverre ikke.. sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ligger alltid på Bastion når vi overnatter i Oslo. Ganske billig. Tror vi betaler 850 for et dobbeltrom med frokost. Kjempekoselig sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er sikkert fint innvendig. Jeg har aldri vært der.

Men dette hotellet ligger jo ikke akkurat i den beste gata i Oslo, for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida det ligger ikke akkurat i rett gate "so to speak", men du kommer ingen steder inne i hotellet uten romkortet ditt. Heis, dører osv er låst. Så selv om strøket ikke er det beste, kommer vi til og overnatte der neste gang vi drar innover også. :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod ingenting om priser der da..

Noen som vet sånn ca?

Weekendpris 24-27/9

og 1-4/10 2004:

Enkeltrom per natt kr. 600.-

Dobbeltrom per natt kr. 800.-

Nytt deluxerom per natt kr. 950.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Men må bare spør et fryktelig dumt spørsmål. Når dere sier 800,- pr natt i dobbeltrom, er det pr pers?

Altså hvis jeg og typen skal dit i to netter, blir det 1600 tilsammen eller 3200?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Men må bare spør et fryktelig dumt spørsmål. Når dere sier 800,- pr natt i dobbeltrom, er det pr pers?

Altså hvis jeg og typen skal dit i to netter, blir det 1600 tilsammen eller 3200?

1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...