AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 https://www.google.no/search?q=awkward+birth+photo&prmd=iv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIwbmol8-exwIVhtksCh3w-QBo&biw=320&bih=460#imgdii=c720Y61Vft0VVM%3A%3BJsQ7w26_GZZrLM%3A%3BJsQ7w26_GZZrLM%3A&imgrc=JsQ7w26_GZZrLM%3A Skjønner ikke?Anonymous poster hash: e1b21...33c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Ehhh, skjønner du virkelig ikke det? Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang... Eller jo, hvorfor i alle dager står han i bare trusa, han som holder den babyen? Og hvorfor ligger den (nybakte?) faren i senga sammen med dama si, uten klær på? Og hvorfor i alle verden er det to par til stede der? For et utrolig merkelig (og awkward) bilde! Anonymous poster hash: 6c4c6...434 3
gabrieo Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 På grunn av 4 halvnakne mennesker og 1 baby....?!? Ser ikke akkurat ut som et tradisjonelt..."første gang vi møtte deg"-bilde!
Tibbie Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Ville ikke reagert på bildet med mindre noen fortalte meg det (som nå ). Disse normene, altså Ser ikke noe "awkward" med paret i senga, men det er vel de to bokseløse som gjør det "rart", regner jeg med? Under bildet står det at dette er på fødeavdelingen, og at de stående er et par som fødte samtidig som de i senga. Dette er tydeligvis sent på kvelden eller om natten siden alle er kledd for å ligge i senga. Og hey, dette er 90-tallet. Det er meningen det skal være litt rart
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Mannen i senga ser ut som broren til han som holder babyen Anonymous poster hash: e1b21...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå