shiva Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 En ekte blogg uten makeup. Herregud, så lei jeg begynner å bli av dagens outfit og makeuptips.. For meg virker det som om slike populære rosabloggere ofte er populære for at enkelte trenger å ha noe å kritisere og hakke på. Slik som Heitmann sin blogg. Må innrømme at jeg er inne på slike blogger nesten kun for å lese kommentarene. Men ekte blogger (for meg), slik som Trønderine Forbipolene syns jeg gir meg mye mer. Flere slike blogger der ute som dere kan anbefale? Er det kun drama og misunnelse som trekker folk?
forbipolene Skrevet 6. juli 2016 #2 Skrevet 6. juli 2016 Den Monday, August 10, 2015 at 15.27, shiva skrev: En ekte blogg uten makeup. Herregud, så lei jeg begynner å bli av dagens outfit og makeuptips.. For meg virker det som om slike populære rosabloggere ofte er populære for at enkelte trenger å ha noe å kritisere og hakke på. Slik som Heitmann sin blogg. Må innrømme at jeg er inne på slike blogger nesten kun for å lese kommentarene. Men ekte blogger (for meg), slik som Trønderine Forbipolene syns jeg gir meg mye mer. Flere slike blogger der ute som dere kan anbefale? Er det kun drama og misunnelse som trekker folk? ....tusen takk Shiva. Hilsen forbipolene
Anbefalte innlegg