AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Tanta mi spør stadig om ikke hennes datter kan passe barna våre. Denne dattera er 12 år og en veldig grei 12-åring, men jeg synes det er for ungt til å ha ansvaret for to barn på 1 og 5 år over lang tid. Vi snakker ikke om å være litt sammen med dem på lekeplassen like ved huset eller trille vogna like i nærområdet litt mens minstemann sover altså (for det får hun selvfølgelig), men mer at mora foreslår at jenta skal passe de få gangene vi har behov over flere timer. Heldigvis er mannen min enig med meg, så vi har forklart at vi synes det blir et for stort ansvar å la henne gjøre det, men har inntrykk av at vi blir sett på som litt sære. Men å f.x skulle ha ansvar for å trille en 1-åring i søvn mens 5-åringen er med, synes jeg ikke er greit, da det kan ta tid og vi bor i by sånn at det er en del trafikk her. I tillegg er 1-åringen ganske sterk når han blir sint nok, og da skal det litt til både å bære og få roet ned. Men er jeg helt på jordet her???Anonymous poster hash: 9f3b5...e3d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jeg er enig med deg. 12 år var litt ungt synes jeg med tanke på 1-åringen. Anonymous poster hash: df09c...4a3
Kassiopeia Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Spørs helt på 12 åringen. Du kjenner jenta, så blir vanskelig å svare på for noen på et forum. Når jeg var 12 år passet jeg tantebarnet mitt ofte fra hun var spedbarn, fra ettermiddagen til neste dag gjerne. Men jeg var veldig selvstendig og har klart meg mye selv fra ung alder, passet lillebroren min mye fra jeg var 9-10 år da moren min var student. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå