Gå til innhold

Tur-date eller øl? Hvordan få praten til å gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann jeg møtte tilfeldig og kom i prat med ville møte meg igjen.
Nå hviler det hele på meg, men jeg har så utrolig få vanlige ting å snakke om siden jeg sliter med sykdom og ikke jobber eller driver med noe sport/hobby eller noe.

Vi snakket først om å gå en liten tur, men jeg begynner å bli så redd for at han ikke skal være komfortabel med at jeg er stille, at jeg lurer på om pilsdate er bedre.

Da er ikke jeg i mitt rette element, men det blir kanskje mer komfortabelt for han, og da går det an for meg å avtale med en venninde at hun "tilfeldig" skal komme på samme baren og slå seg ned med oss om samtalen går i stå.

Hva tror dere er best? Råd for hva og hvor mye en kan spørre/snakke om osv?! Jeg har en tendens til å trekke veldig mye ut av veldig små ting, sier han foreksempel at stolen er god å sitte i kan jeg finne på masse rart om stoler og begynne å legge frem teorier på hvordan materiale som er best å sitte i osv, bare fordi jeg ikke har noe annet å prate om. Jeg bygger altså veldig på temaene som blir nevnt, uten å introdusere noen temaer selv. hvor går grensen for hva som blir too much tørrprat, og hva som er normalt prat?

Anonymous poster hash: de147...376
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann må jeg si du tenker for mye. Prøv å fokuser på det enkle faktum at han ønsker å treffe deg. Det gjør at han vil være positivt innstilt, noe som bør føre til at praten bør gå greit:)

Anonymous poster hash: 5931d...687
Skrevet

Slutt å tenk så masse ja! Og dropp hun venninna...

Møt han med et åpent sinn, fortell gjerne at du har vært litt nervøs (det har han også vært), men at du synes det var hyggelig at han tok kontakt.

Vær ærlig, og deg selv - så går nok praten enklere.

Hvis kjemien ikke stemmer i utgangspunktet, så er det uansett ikke noe hjelp i at noen kommer for å redde deg inn i en samtale igjen.

Hva hvis det skulle ende opp med å bli deg og han? Skal du ha med deg noen venninner på 2., 3. og 4. date også?

Anonymous poster hash: d057c...52c
Skrevet

Om det hadde blitt en date hvor hun hadde arrangert det slik at hun hadde hatt med seg en venninne, så ville jeg gått.

Anonymous poster hash: 89fec...851

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...