AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 For cirka 3 måneder siden tok jeg restylane, og fikk klumper (litt som synes). Men mestparten av restylanen har gått ut, selv om jeg fortsatt har klumper, og har derfor bestilt ny time en annen plass med mer proffesjonelle hudpleiere. Noen som har vært i en lignede situasjon, eller kan noe om dette? Setter pris på svar! Anonymous poster hash: 574fa...fb1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Og ikke kom med unødvendige stygge kommentarer, eller skriv at jeg bare må snakke med hudpleieren (får ikke kontaktet henne direkte før timen). TAKK Anonymous poster hash: 574fa...fb1
langbein86 Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 (endret) Jeg ville heller ha gått til en lege, istedenfor sykepleiere. Bor du i. Oslo kan jeg anbefale en flink lege? Endret 10. august 2015 av langbein86
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Bor i en liten by, men skal til oslo i morgen. Hvem kan du anbefale? Anonymous poster hash: 574fa...fb1
Carrot Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Har du snakket med behandleren fra første runde? Restylane er jo et produkt ikke hvemsomhelst får sette, så jeg ville anbefalt deg å klage? Ellers kan du ta kontakt direkte med Resylane Norge og få en av deres godkjente behandlere nær deg.
langbein86 Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Bor i en liten by, men skal til oslo i morgen. Hvem kan du anbefale?Anonymous poster hash: 574fa...fb1 Halvdan Vier Simensen hos aviva helse på Vinderen er kjempeflink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå