Kvist Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Inspirert av tråden om hva folk ikke vil ha i huset sitt tenkte jeg at det kan være moro å se hva folk har som de gjerne skulle ha byttet ut. Selv har jeg nedsittede spisestuestoler i billig skinn rundt et slitt og stygt bombaybord. Gleder meg til jeg har mulighet til å bytte det ut med noe helt annet. Jeg har også oljet furugulv i første etasje, veldig fornøyd med at vi valgte smale furubord siden det passer godt til det over 110 år gamle huset vårt. IKKE fornøyd med at vi valgte en dårlig olje som ga oss et skjoldete gulv med stort vedlikeholdsbehov. Gulvet i 2 etasje er mye bedre, der hadde vi lært. Men så er det så stor jobb å få det slipt i 1 etasje at det må vente enda litt. Hva har dere som dere vil bytte?
weetos Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Ville byttet spisestuebord, sofa og stuebord. Ville buttet seng og kommode på barnets rom.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Det blåblomstrede badet. Anonymous poster hash: d6958...080
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Verken salongbordet eller TV-bordet passer til stua vår. Problemet er at vi ikke finner noe annet som passer heller ... Anonymous poster hash: ebc9a...d4e
infectedsopp Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Vil bytte ut sofaen og kjøkkengulvet!
melatonin Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Ville helst byttet hele huset til et større og mer praktisk. Men også den nedsittede sofaen, spisestuebordet, stuebordet, noen dører inne, stekeovn, dusj og vedovn.😕 1
Gjest Mythic Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Har et hus med stort behov for oppgradering, men det jeg aller helst ville byttet ut, er kjøkkenet.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Hele leiligheten, men absolutt ikke fordi den er hverken slitteller dårlig på noe vis. Årsaken er så enkel som at jeg begynner i ny jobb på et annet sted i landet og det er litt upraktisk å ta med seg en leilighet. Noen møbler blir byttet i forbindelse med flyttingen, og det passer ganske bra nå Anonymous poster hash: 7627b...8f9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Den 15 år gamle IKEA-sofaen - og vedovnen av absolutt billigste sort, som stod her da vi kjøpte huset Anonymous poster hash: d6da3...6f8
Serafina. Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Vil gjerne ha nytt kjøkken og bad, og ny TV-benk, og det er vel mest realistisk i et kort perspektiv.
Kraula Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Soveromsdørene, kjøkkenbenkplaten, terrassebordene, balkongmøblene, stueteppet, kjæresten sin godstol (den er så lite fin....) og muligens frontene på kjøkkenet. Da ville jeg sikkert tatt kjøleskapet i samme slengen.
-ssi Skrevet 10. august 2015 #13 Skrevet 10. august 2015 Ville byttet ut spisebordet som vi har arvet etter svigers, men finner ingen nye som er store nok og som også passer til lommeboka. Og enkelte dager kunne jeg tenkt meg å bytte ut både mannen og bikkja også ;-) 2
Pinkee Skrevet 10. august 2015 #14 Skrevet 10. august 2015 Kjøkkengulvet, ååå som jeg angrer på at ikke det og ble byttet da jeg pusset opp! Stuebordet, som er helt nytt, det er for stort. Og, naboen, for han er ekkel 1
Gjest The girl next door Skrevet 10. august 2015 #15 Skrevet 10. august 2015 Kjøkkeninnredning, inkludert komfyr Dørhåndtak, liker ikke gullfargede. Heldigvis smal sak å bytte Gjestesenga Nattbord
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #16 Skrevet 10. august 2015 Sofaen! Jeg hater sofaen vår. Vi hadde en fantastisk sofa fra Ikea (som selvfølgelig har gått ut av sortimentet), og som vi var så dumme at vi solgte fordi den var for stor for den nye leiligheten vår. Men nå ville jeg kastet ut det meste av andre møbler bare for å få plass til denne sofaen. Savner den gamle sofaen Anonymous poster hash: cf7e2...939
Brunhilde Skrevet 10. august 2015 #17 Skrevet 10. august 2015 Badet - det er nedslitt og stygt og benkeplata på kjøkkenet. Den er altfor mørk til å være praktisk...
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. august 2015 #18 Skrevet 10. august 2015 Sofaen og stuebordet. Sofaen er en gammel traver fra IKEA - hele tolv år gammel. Det lysbeige trekket begynner å bli noe slitt, og putefjærene har sagt takk og farvel for seg for lenge siden. En middagslur på denne sofaen betyr ryggverk resten av dagen. Stuebordet er egentlig to benker som er satt sammen. Ikke noe i veien med de, men de veier ingenting og det skal ikke store dulten borti de før de tipper over.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #19 Skrevet 10. august 2015 Inspirert av tråden om hva folk ikke vil ha i huset sitt tenkte jeg at det kan være moro å se hva folk har som de gjerne skulle ha byttet ut. Hva har dere som dere vil bytte? Mannen min! Anonymous poster hash: 83050...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #20 Skrevet 11. august 2015 Jeg skulle gjerne ha byttet ut den sorte skinnsofaen vår. Designet på sofaen er ok, men jeg synes den blir for "tung" i rommet. Men før vi bytter den ut skal vi være ferdige med småbarn. Jeg tenker med gru på hvordan sofaen hadde sett ut dersom den var av stoff, da sønnen min var en skikkelig "gulper" når han var baby. Veldig kjekt og bare kunne tørke av gulp, melk, og annet småbarnssøl. Anonymous poster hash: 28211...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå