Gjest Butterflygirl Skrevet 12. september 2004 #1 Skrevet 12. september 2004 Gjorde et søk her ang. britiske bh str og fant en tråd ang riktig bh str. Jeg har aldri visst hva jeg bruker i bh str. Før da jeg fortsatt var en pre-teen så brukte jeg vel 70a. Men nå bruker jeg 75B, tror jeg iallefall. har også prøvd 80a, for jeg liker å kunne puste rundt hjertet. Jeg har problemer med å puste når jeg bruker 75 faktisk. Så folkens, hvilken butikker er det som er spesialist på bh, men som er billige? Altså jeg har ikke råd til å betale 500kr for en bh. Men som jeg har lest her så må man til en ordentlig bh forretning for å kunne få ordentlig hjelp. Måling hjemme er ikke noe eksakt i det hele tatt.
Gjest Poirot Skrevet 12. september 2004 #2 Skrevet 12. september 2004 Vet faktisk ikke om noen billig spesialistbutikk. Men La Lina har jo ting på salg på eget stativ innimellom. Man er heller ikke tvunget til å kjøpe, som i enhver annen butikk. Lindex har bedre utvalg nå enn før ihvertfall, du kan jo prøve disse, eller Cubus. Men hva betjeningen vet og kan er jo helt individuelt, så kvaliteten på hjelpen vet man jo ikke noe om.
Suzy Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Det er vel ingen som tvinger deg til å kjøpe noe om du går til en spesialbutikk for å få veiledning, men jeg tror du må regne med å gi litt for en skikkelig bh... Hadde jeg vært deg hadde jeg spart opp 500 kr og dratt på La Lina, fått kyndig veiledning, kjøpt en riktig bh og deretter handlet på Lindex, Cuus eller lignende. Bedre å bruke 300 kroner på å få rett størresle heretter enn å gå for mange bomkjøp....Det blir dyrt i lengden det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå