Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ikke noe bedre sted for søvn enn på velvære, så jeg skriver dilemmaet mitt her..

Jeg sover utrolig dårlig for tiden, er alltid trøtt og sliten på jobben som jeg elsker og jeg begynner sterkt å mislike å gå på jobb fordi jeg aldri sover godt. En av grunnene er at jeg reagerer mye på lyder. Jeg bor nå i byen, og det vil jeg fortsette med. Det er en del støy, men jeg finner dette mindre plagsom enn fuglekvitring som jeg reagerer sterkt på. Jeg finner at lyden fra fuglekvitring er så sterk at det for meg høres ut som kniv og gaffel mot en tallerken, i byen så er det færre vonde lyden og heller bare irriterende lyder.

Før sov jeg med ørepropper, men jeg har smale øreganger som blir veldig lett såre. Nå orker jeg ikke lengre ørepropper, jeg kjenner smerten med en gang og jeg orker bare ikke sove med dem. Det blir sår i øregangene mine og det gjør bare så vondt.

Det jeg ønsker, er noe som er behagelig å sove med, som sperrer lyden ute og som jeg ikke trenger å putte inn i ørene mine. Det hjelper jo å putte puten over hodet, så jeg tenkte om det fantes en form for pannebånd eller noe jeg kunne putte på, men har ikke funnet så mye.

Jeg fant forresten SleepPhones da jeg søkte, men fant ikke noe ut om de stengte ute lyden om du ikke ville ha på musikk. Jeg ønsker ikke mer lyd i ørene når jeg skal sove med musikk, jeg vil ha det stille. Jeg har forsøkt med musikk før, men jeg klarer ikke å sove med det og jeg våkner lett av det også.

Er det noen som vet om noe? Er så trøtt og sliten at jeg bare må ha et eller annet nå! :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Tror nok dessverre ørepropper er eneste alternativ. Av egen erfaring synes jeg det er vanskelig å komme tilbake i god søvnrutine om jeg har kommet ut i søvløsheten. Jeg ville bestilt en time hos fastlegen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...